از حفاری دور میدان بسیج تا ترفند جدید بلوک C2

از حفاری دور میدان بسیج تا ترفند جدید بلوک C2

حفاری صورت گرفته در میدان بسیج شهرک اکباتان (حوالی سازه های نیمه تمام) شائبه هایی را در خصوص تصمیم شهرداری منطقه 5 پیرامون سازه های نیمه کاره در میان برخی ساکنین بلوکها بوجود آورده و تقریبا بسیاری از همسایگان معتقدند که شهرداری به دنبال ایجاد امکانات اولیه برای مغازه های دور میدان بسیج است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در همین زمینه پیگیری موضوع از نماینده اصلی شهرداری منطقه 5 در محدوده یعنی محمد اسدالهی (شهردار ناحیه 6) صورت گرفت که وی در حالیکه نمی توانست جلوی خنده خود را بگیرد گفت: «من نمی دانم افرادی که چنین صحبت هایی را مطرح می کنند با کدام سند و مدرک به این نتایج می رسند؟ صرف اینکه در آن قسمت حفاری صورت گرفته دلیلی بر تصمیم جدید شهرداری محسوب می شود؟»

شهردار ناحیه در ادامه افزود: «حفاری صورت گرفته به دلیل درخواست ایستگاه آتش نشانی برای دریافت انشعاب گاز می باشد و ما تنها کاری که در این زمینه انجام دادیم موافقت با کندن زمین و حفاری می باشد. حتی موافقت شرکت گاز نیز توسط خود آتش نشانی دریافت شده است.»

وی همچنین در خصوص مشکلات ترافیکی ایجاد شده در ورودی این میدان نیز گفت: بر جلوگیری از ایجاد ترافیک در میدان بسیج ساعتهای خاصی را برای کار تعریف کردیم که خوشبختانه این مورد طبق روال پیش می رود.

اسدالهی در پرسش دیگری در خصوص آخرین وضعیت معبر کناری بلوک C2 که چند سال به عنوان پارکینگ اختصاصی استفاده می شد و چندی پیش فنس های آن توسط عوامل شهرداری برچیده شدند هم گفت: ما تاکنون 3 مرحله اقدام به جمع آوری موانع ایجاد شده توسط بلوک C2 نموده ایم. یک بار فنس ها را جمع کردیم، یک بار گلدانهای سیمانی و دفعه آخر طناب و گلدان های چوبی که بلوک C2 همچنان برای مقاومت در مقابل حکم دادگاه مبنی بر رفع تصرف این معبر، به کار می گرفت. طی روزهای اخیر اما ترفند جدیدی به کار گرفته شده و و آن پارک 2 دستگاه خودرو در مقابل ورودی این معبر است که ما هم به راهور ناجا اطلاع دادیم تا خودروها را به پارکینگ انتقال دهند و در حال حاضر پیگیر این موضوع هستیم.

وی در پایان افزود: مورد بلوک C2 نمونه بسیار مناسبی تا ساکنین اکباتان مطلع شوند که برخی هیئت مدیره بلوکها چگونه منافع کلی اکباتان را زیر پا می گذارند و حاضر هستند به هر قیمتی کار خود را پیش ببرند.     

منتشر شده در پنجشنبه 21 تير 1397       کد خبر : 8090
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح