جوابیه عضو سابق هیئت مدیره بلوک 16 به خبر 4 اکباتان

جوابیه عضو سابق هیئت مدیره بلوک 16 به خبر 4 اکباتان

در پی درج مطلبی با عنوان « مجمع عجیب بلوک 16، «یهویی» همه جا به جا شدند!» (اینجا را بخوانید) که روز شنبه هفته جاری در سایت خبری اکباتان منتشر شد، «ابراهیم عابد» نائب رئیس هیئت مدیره بلوک 16 شهرک اکباتان در دوره قبلی توضیحاتی را در قالب جوابیه ارسال کرده که در ادامه آمده است.

برای تنویر بیشتر ذهن خوانندگان مطلب توضیح این موضوع ضروری است که ابراهیم عابد یکی از مطلعترین و صاحب نظر ترین افراد در خصوص مسائل و مشکلات بلوک 16 می باشد و اگر اغراق در گفتار نباشد می توان وی را برنامه ریز اصلی گروه هیئت مدیره سابق بلوک برشمرد. نکته جالب در خصوص وی اینکه در مجمع عمومی بلوک 16 که در بهمن ماه سال گذشته برگزار و در نهایت تغییر رئیس هیئت مدیره بیست و چند ساله این بلوک به انجام رسید، آقای رئیس پیش از شروع مجمع «عابد» را به کناری کشید و رسما به وی اعلام کرد که اگر او در هیئت مدیره بماند، وی هم مجددا کاندیدا خواهد شد!

با سلام و احترام

سايت محترم 4 اکباتان در مورد خبر مجمع عجيب بلوك ١٦ مطالب زير را جهت روشنگرى به اطلاع مى رساند، باشد با در نظر گرفتن اصل بيطرفى آن سايت محترم نسبت به درج آن اقدام نمايد.

١- در آن روز دو مجمع برگزار گرديد ابتدا مجمع عادى ساليانه و بعد مجمع فوق العاده

٢- فرد مورد نظر شما به عنوان رياست مجمع براى مجمع عادى ساليانه با راى كتبى اكثريت شركت كنندگان در مجمع انتخاب گرديد و كانديداى مورد نظر هيئت مديره نتوانست راى اكثريت را بدست آورد.

٣- در زمان رياست مجمع توسط ايشان تمام دستور جلسه به اجرا و مصوب گرديد.

٤- پس از نيم ساعت استراحت مجمع دوم برگزار كه هيئت رئيسه ديگرى براى اين مجمع انتخاب گرديد كه شخص مورد نظر حتى براى اين هيئت ريسه كانديد نشده بود كه در تصميمات بعدى نقش داشته باشد.

٥- در مجمع فوق العاده ابتدا يك نفر از اعضاى هيئت مديره مستندات خود را در جهت انجام انتخابات براى تكميل اعضاى هيئت مديره ارائه نمودند و بعد از آن يك نفر هم دلايل خود براى انتخاب مجدد هيئت مديره ارائه نمود.

٦- توسط هيئت ريسه مجمع فوق العاده بصورت كتبى از حاضرين در مجمع راى گيرى جهت انتخاب مجدد هيئت مديره و يا تكميل اعضاى هيئت مديره انجام شد كه اكثريت حاضرين در مجمع به انتخاب مجدد هيئت مديره راى دادند.

٧- پس از آن انتخابات براى انتخاب اعضاى هيئت مديره، بازرسان و داوران بلوك انجام شد با توجه با اينكه اعضا سابق هيئت مديره تمايل به كانديد شدن نداشتن بديهى است كه كليه اعضاى هيئت مديره عوض شدند.

با تشكر

منتشر شده در پنجشنبه 21 تير 1397       کد خبر : 8092
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح