ابطال مجمع عمومی بلوک 16/ پاسخ یک ساکن به جوابیه منتشر شده

ابطال مجمع عمومی بلوک 16/ پاسخ یک ساکن به جوابیه منتشر شده

در ساعات پایانی شب گذشته (جمعه) نامه ای از طرف هیئت مدیره بلوک 16 در اختیار سایت خبری اکباتان قرار گرفت که در آن بنا به استناد به برخی مفاد اساسنامه بلوک، مجمع عمومی فوق العاده بلوک 16 ابطال شده که تصویر نامه در زیر این ستور قرار گرفته است.  

همچنین پس از درج جوابیه نائب رئیس سابق هیئت مدیره این بلوک نسبت به خبر 4 اکباتان که روز چهارشنبه منتشر شد، (اینجا را بخوانید) یکی از ساکنین این بلوک به صورت خودخواسته یادداشتی را در پاسخ به جوابیه عضو سابق هیئت مدیره بلوک 16 ارسال کردند که در احترام به نظر مخاطبین سایت در شهرک اکباتان این نوشته در ادامه آمده است.

سایت محترم 4 اکباتان

با سلام و قدردانی از اصل بیطرفی آن سایت و تنها برای مشخص شدن منظور آقای عابد از روشنگری!!  قلم به دست گرفتم تا حاصل یک دهه حضور ایشان در هیئت مدیره بلوک ۱۶ که همواره ضمن چنین روشنگریهایی مالکین محترم را گیج و با تصویری غیر واقعی اعتماد ایشان را به ارکان بلوک ضعیف کرده و این مجتمع را از حضور و مشارکت افراد آگاه و صاحب نظر بی بهره کردند، به اطلاع خوانندگان محترم شما برسانم.

بر خلاف نوشته آقای عابد، این مردم نبودند که رییس مجمع را انتخاب کردند بلکه چندین ماه سم پاشی و کارشکنی هیئت مدیره قبلی و هم کیشان ایشان، این فرد را برای ریاست جهت دار به مجمع تحمیل کرد. ای کاش این ذهنهای خلاق در راه شکوفایی حرکت میکردند، افسوس.

رییس مجمع فوق العاده طبق سناریوی از پیش تعیین شده، از طرفداران هییت مدیره سابق بوده که با حضور ساکنین از قبل دست چین و فراخوان شده به مجمع با سناریویی از پیش تعیین شده در همان ابتدای جلسه، دست خود را رو نموده و سریعا سخن از رای گیری برای تجدید هییت مدیره نمود.

رای داورانی که جهت غیر قانونی جلوه دادن هییت مدیره به آن استناد شد با طرح مطلب توسط خود این آقای عابد، در غیاب اعضاء هیئت مدیره توسط دو داور آماده و امضا شد که از طرفداران و هم کیشان همیشگی هییت مدیره سابق بوده و هستند.

آقای عابد عضو هییت مدیره قبلی، در اقدامی غیر قانونی و فریبکارانه و مخالف با اساسنامه رایی با دو امضاء افراد ... داوری را فصل الخطاب قرارداده و درخواست تجدید انتخابات را نمودند!!!  در صورتی که در اساسنامه ای که به آن استناد کردند مشخصا تنها با ۳ رای از ۵ عضو نافذ است!!!!

ایشان در لزوم تجدید انتخابات هیئت مدیره،۴ نفر شدن هیئت مدیره را خلاف اساسنامه ای برشمردند که در آن مشخصا مصوبات را با ۳ رای از ۵ عضو مورد تایید میداند!!!

عجب !! درجایی رای ۲ داور از ۵ داور را برای فصل الخطاب بودن کافی میدانند!!! و جایی ۴ نفر از ۵ نفر را قبول ندارند!!!

دوره اینگونه فریبکاریها، بعنوان روشنگری آنهم زیر نور آفتاب به سر آمده. آفتاب آمد دلیل آفتاب.

قدرت، پاکسازی گذشته پر مسئله، انتفاع (از هر نوع) و ...  واقعا چه چیز باعث این همه روشنگری فریبکارانه میشود؟؟؟!!!

الله اعلم     

احمد شارقی- ساکن بلوک 16

منتشر شده در شنبه 23 تير 1397       کد خبر : 8099
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح