آسانسور خراب بلوک A3 بالاخره حادثه آفرید

آسانسور خراب بلوک A3 بالاخره حادثه آفرید

شب گذشته آسانسور یکی از ورودی های بلوک A3 در فاز یک شهرک اکباتان دچار حادثه شد که خوشبختانه مصدومین در نهایت با مداوای سرپایی درمان شدند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، حوالی ساعت 17.30 عصر دیروز (شنبه) سه خانم که در یکی از آسانسورهای ورودی 6 بلوک A3 در حال تردد با این وسیله بودند در طبقه هفتم به ناگهان احساس می کنند که کابین آسانسور از حالت طبیعی خارج و در فضایی معلق به پایین حرکت می کند. در همین لحظات پر التهاب حال هر 3 خانم حاضر در آسانسور به نوعی دگرگون شده تا جاییکه یکی از آنها بنا به گفته خودش « فکر می کرده که لحظات پایانی عمرش می باشد».

اما با تمام این اوصاف در کمال خوش شانسی و با وجود نقص فنی آسانسور، در آخرین لحظات منتهی به برخورد با کف زمین تجهیزات نگهدارنده آسانسور وارد عمل شده و به عبارتی از یک فاجعه جدی جلوگیری می شود. پس از توقف آسانسور بلافاصله همسایگان و افراد حاضر در ورودی به کمک افراد داخل کابین شتافته و آنها را که به دلیل استرس بسیار زیاد در لحظات سخت، منقلب شده بودند به مرکز درمانی جنب بلوک منتقل تا پس از گذشت ساعاتی این افراد حال طبیعی خود را پیدا می کنند.

در رابطه با آسانسوری که سانحه در آن ایجاد شده یکی از ساکنین ورودی به 4 اکباتان گفت: «چهارشنبه گذشته یعنی تنها 3 روز پیش ما خرابی این آسانسور را به مسوول آسانسور بلوک گزارش کرده بودیم که ایشان در پاسخ به ما گفتند هیچ مشکلی ندارد!»

این ساکن در ادامه افزود: «از طرف دیگر مدیر عامل بلوک با اصرار ساکنین برای حضور در ورودی و پاسخگویی در خصوص اتفاق رخ داده تنها به گفتن این جمله بسنده کردند که «آسانسورهای ما بیمه هستند و در صورت بروز مشکل بیمه خسارات را جبران خواهد کرد! انگار که همه مشکل ما پرداخت خسارت مالی است. خدای نکرده اگر برای 3 خانم استفاده کننده از آسانسور حادثه ای بدتر پیش می آمد، آیا دست اندرکاران اجرایی بلوک با عذاب وجدان آن کنار می آمدند؟ و آیا نباید به مشکلات آسانسورهایی که تنها ظاهر آنها «نو» شده و در عمل قدیمی و دارای مشکل هستند رسیدگی شود؟»

گفتنی است در بازدید آسانسوری که دچار حادثه شده مشخص است که این آسانسور حتی از داشتن فن تهویه هوا نیز محروم است و افراد پس از لحظاتی کوتاه که داخل آن حضور پیدا می کنند با گرمی هوا و تعریق مواجه می شوند. همچنین تجهیزات موجود در اتاق آسانسور گویای استفاده از تابلو فرمان های جدید و قدیمی بودن تجهیزات مکانیکی آسانسورهای این ورودی می باشد.  

منتشر شده در يكشنبه 24 تير 1397       کد خبر : 8105
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح