مگامال مدل 97 با طعم کلنگ زنی نیروگاه رونمایی شد

مگامال مدل 97 با طعم کلنگ زنی نیروگاه رونمایی شد

کلنگ زنی ساخت نیروگاه کوچک برق، افتتاح بخش دنیای بانوان و آغاز احداث فاز پایانی مسیر دسترسی اتوبان شهید ستاری به مگامال شهرک اکباتان همه آن چیزی بود که سید یاسر نیازی سرپرست شرکت نگین آرای آسیا از آن به عنوان ایده «مگامال 97» رونمایی کرد.

البته وی تنها به برگزاری کلنگ زنی و بریدن روبان توسط مدیر بالا دستی اش یعنی عزیز دولت خواه رئیس هیئت مدیره شرکت نگین اکتفا نکرد و از موعد 8 شهریور یعنی «عید غدیر خم» به عنوان زمان افتتاح کامل مسیر دسترسی ستاری به مگامال و همچنین واگذاری بخشی از فضای دنیای بانوان به برندهای تجاری نام برد.

فاز اول 2 مگاواتی با 4 میلیارد سرمایه

از صحبت های پیمانکار راه اندازی نیروگاه کوچک تولید برق یا سی اچ پی مشخص شد که فاز نخست این پروژه با 2 مگاوات مدنظر تصمیم گیرندگان است تا نیازهای داخلی مگامال برطرف شود. نماینده شرکت «توسعه انرژی پاک پویش پرشین» از سرمایه گذاری 4 میلیاردی این شرکت را برای راه اندازی فاز نخست سی اچ پی سخن به میان آورد و البته به نظر می رسد وی در همین مراسم افتتاحیه با صحبت از تحریم ها، مشکلات مالی و ... اما و اگرهایی در مورد فازهای بعدی این پروژه مطرح کرد اما به هر صورت قرار است در نهایت نیروگاه برق مگامال 10 مگاوات تولید برق را به انجام برساند.  

دولت خواه: مدیریت فعلی جوان است و قدرت ریسک دارد، قبلی ها حال و حوصله کار کردن نداشتند

اما بدون شک حضور مدیرعامل مهرگان و رئیس هیئت مدیره شرکت نگین که بالطبع می تواند منجر به دریافت نقطه نظرات وی شود یکی از مهمترین بخش های مراسم به شمار می رود.

دولت خواه در پاسخ به این سوال خبرنگار سایت خبری اکباتان که به عنوان یک شهروند معمولی نه یک فرد مسوول وضعیت امروز مگامال را چگونه ارزیابی می کند گفت: اگر در کشور منتظر اتفاقات خوب هستیم باید از نسل جوان استفاده کنیم چون نسل دوره من و ماقبل من عادت کرده اند به یک سری شیوه های خاص آنهم در شرایطی که هم توان جسمی ما کم شده و هم دیگر قدرت ریسک پذیری بالایی نداریم. ما امروز در مگامال شاهد هستیم که وجود یک جوان باعث می شود که خیلی از کارهای نیمه کاره و رها شده احیا شود. مگر امثال من قبلا نبودند؟ بودند اما چرا این اتفاقات نمی افتاد؟ الان یک جوان آمده و کارهایی انجام می دهد که تحسین همگان را برمی انگیزد.

دولت خواه همچنین در خصوص تنگناهای مالی مگامال و امکان کمک مهرگان نیز گفت: مطلب تنگناهای مالی قبلا هم بوده حالا هم هست. اما امروز ما شاهد اتفاقات خوبی بودیم چون نبوغ و خلاقیت برای حل مشکلات وجود دارد و دوستان فعلا توانسته اند مشکلات را با راه حل های جدید از سر راه بردارند. یکی از مهمترین مشکلات مگامال نبود خلاقیت و حال و حوصله بود که خوشبختانه امروز رفع شده است.  

در ادامه گزارش تصویری مراسم دیروز مگامال آمده است.

گلنگ زنی شروع ساخت نیروگاه توسط رئیس هیئت مدیره شرکت نگین

افتتاح قسمت دنیای بانوان مگامال

افتتاح قسمت دنیای بانوان مگامال

میز مدیران ارشد، از نگینی ها تا نماینده بانک شهر

نیازی در سخنرانی خود مدیر مافوق را الگوی کاری اش برشمرد

حضور موسوی به عنوان سهامدار شرکت نگین (نفر اول سمت چپ) در کنار یکی از مدیران شرکت مهرگان (نفر وسط)

منتشر شده در دوشنبه 25 تير 1397       کد خبر : 8112
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح