جوابیه مجدد عضو سابق هیئت مدیره بلوک 16/ نامه تقاضای بخشش عضو هیئت رئیسه

جوابیه مجدد عضو سابق هیئت مدیره بلوک 16/ نامه تقاضای بخشش عضو هیئت رئیسه

مجمع عمومی بلوک 16 شهرک اکباتان که طی روزهای گذشته برگزار شده همچنان محل بحث و گفت و گوهای جدی است.

از یک سو ابراهیم عابد عضو سابق هیئت مدیره بلوک در پاسخ به نامه ی منتشر شده یکی از ساکنین، جوابیه ای را برای سایت خبری اکباتان ارسال کرده است که طبق قانون مطبوعات موظف به درج آن هستیم و از سوی دیگر یکی از افرادی که به عنوان منشی هیئت رئیسه در جلسه مجمع مذکور حضور داشته با انتشار نامه ای بابت قصور و کوتاهی صورت گرفته توسط خودش از حاضرین در مجمع طلب بخشش نموده که ضمن اهمیت موضوع باید گفت شهامت و جسارت نگارنده برای قبول اشتباه جای تبریک دارد.

نکته مهم اینکه در نامه منشی هیئت رئیسه نیز اشاراتی به حضور آقای عابد در جلسه مجمع صورت گرفته است.  

جوابیه عضو سابق هیئت مدیره بلوک 16  

سایت محترم 4ekbatan

با سلام و احترام در پاسخ به همسایه  گرامی آقای احمد شایقی (اینجا را بخوانید) مطالب زیر را به عرض می رساند:

1-جوابیه اینجانب در ابتدا در مورد خبر کذبی بود که ریاست مجمع فوق العاده را آقای دکتر شعاعی معرفی نموده بودند. و به ایشان اتهاماتی را روا داشته بودند. در حالی که ایشان ریاست مجمع عادی سالیانه را بعهده داشتند و ریاست مجمع فوق العاده شخص دیگری بوده است.

2- ریاست مجمع توسط حاضرین در مجمع انتخاب شد و همین افراد با رای خود صورت های مالی و گزارش هیئت مدیره و بازرس و بودجه سال97 را به تصویب رساندند. درآن مرحله دست چین شده نبودند چون موافق نظر شما رای دادند ولی در مرحله بعد که با نظر شما مخالف بودند دست چین شده و فراخوان شده به مجمع تبدیل شدند.

3- اینجانب در جلسه ای که به دعوت ریاست محترم هیئت مدیره جناب اقای آقای مهندس بحری تشکیل شده بود مستندات خود را ارائه نمودم که مورد توجه هیئت مدیره محترم قرار نگرفت.

4- هیئت داوران بلوک در همان مجمعی انتخاب شده اند که همین هیئت مدیره انتخاب گردیدند و همان افرادی که به این هیئت مدیره رای دادند به این داوران رای دادند.

5- اینجانب براساس ماده 78 اساسنامه بلوک «به منظور رفع اختلافات اولیه در زمینه اجرای مفاد این اساسنامه و اختلافات داخلی اعضا هیئت مدیره و شورای ساکنین پنج نفر از ساکنین بلوک به عنوان هیئت داوران انتخاب خواهند شد»، موضوع را با استدلال های خود به داوران ارجاع دادم و داوران از اینجانب و اعضای محترم هیئت مدیره و بازرس بلوک برای جلسه داوری دعوت نمودند ولی متاسفانه هیئت مدیره وبازرس در جلسه حضور نیافتند.

6- در اساسنامه بلوک از ماده 78 تا ماده 83 مربوط به هیئت داوران می باشد ودر ماده 79 عنوان شده است «مجمع عمومی از بین مالکین در مجتمع سه نفر به عنوان عضو اصلی هیئت داوران و دو نفر را به عنوان اعضا علی البدل انتخاب و معرفی خواهد کرد» و در ماده 81 «در صورت استعفا و یا به دلایل دیگر هر کدام از اعضا هیئت داوران از عضویت خود کناره گیری نمایند یکی از اعضا علی البدل با توجه به تقدم آرا و الویت مکتسبه جانشین وی خواهد شد»، همانطور که مشاهده می فرمایید رای سه نفر عضو اصلی مهم است و در هیچ کجا اشاره به سه رای از پنج رای ننموده است.

7- هیئت داوران حکم خود را صادر و به هیئت مدیره و اینجانب ابلاغ نمودند و استناد بنده به این حکم با توجه به ابلاغ آن موجه می باشد. اگر برفرض محال این حکم به درستی صادر نشده باشد به هیئت داوران مربوط می باشد نه بنده که به آن استناد نموده ام.

8- در استنادات من در مورد تجدید انتخاب هیئت مدیره من در هیچ کجا اشاره به چهار نفر شدن اعضا هیئت مدیره ننمودم که شما به آن اشاره ودر مورد آن بحث نمودید. بلکه اشاره به اسعفا سه نفر از اعضا هیئت مدیره کرده ام که براساس آیین نامه اجرای قانون تملک آپارتمان ها و اساسنامه بلوک می بایست انتخابات برای تجدید هیئت مدیره انجام شود.

9- بنده هیچ نوع گذشته پر مسئله ای ندارم که نیاز به پاکسازی داشته باشد. همسایه گرامی در صورتی که نتوانید این اتهام و توهین های دیگر را ثابت نمایید عمل خلاف قانون انجام داده اید.

باشد که در گفتار و نوشتار خود ادب را رعایت و از تهمت به دیگران خوداری نماییم.

موفق باشید. عابد ساکن بلوک 16

 

اصل نامه منشی هیئت رئیسه مجمع

منتشر شده در دوشنبه 25 تير 1397       کد خبر : 8114
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح