مدارس فوتبال زیر نظر شهرداری در اکباتان و آپادانا فاقد مجوز هستند

مدارس فوتبال زیر نظر شهرداری در اکباتان و آپادانا فاقد مجوز هستند   

با شروع فصل تابستان بازار ثبت نام مدارس فوتبال در اقصی نقاط شهر تهران داغ است و طبیعتا این مورد در شهرک اکباتان و سایر محلات همسایه نیز به سبب تراکم قابل توجه جمعیت صدق می کند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، اما در میان نکته مهم وجود افراد و موسساتی هستند که مجوزهای قانونی را از نهادهای ذیصلاح دریافت و به نوعی از هر نظر کار خود را به شکل کاملا حرفه ای به انجام می رسانند.

در همین رابطه امسال در 3 محله ی شهرک اکباتان، کوی بیمه و شهرک آپادانا مدارس فوتبالی در زمین های چمن مصنوعی متعلق به سرای محلات که زیر نظر شهرداری فعالیت می کنند، در حال برگزاری است اما در کمال تعجب اگر سری به پایگاه خبری هیئت فوتبال استان تهران و بخش مدارس فوتبال بزنید (لینک صفحه مورد نظر) متوجه می شوید که در بین اکباتان، بیمه و آپادانا تنها کوی بیمه مجوز رسمی برگزاری مدرسه فوتبال را در چمن مصنوعی واقع در جنب میدان میوه و تره بار این محله دارا می باشد و این در حالی است که نظارت شهرداری ناحیه 6 بر روی هر 3 محله وجود دارد!

نکته عجیب تر این است که هر 2 پیمانکار شهرک اکباتان و آپادانا با نظارت مستقیم اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 انتخاب شده اند اما اینکه چرا منتخبین در فصل تابستان بدون داشتن مجوز رسمی اقدام به برگزاری مدارس فوتبال نموده اند را باید خود مدیران مرتبط با موضوع پاسخگو باشند.  

به هر صورت امیدواریم در ادامه فصل تابستان پیگیری های لازم از طرف افراد مسوول برای دریافت مجوز از سوی پیمانکاران این زمین های ورزشی به انجام برسد تا خانواده ها با خیال راحت نسبت به ثبت نام فرزندان خود اقدام نمایند.    

منتشر شده در شنبه 30 تير 1397       کد خبر : 8128
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح