برندگان گلدان امید «هایپرمی» به زودی معرفی می شوند

برندگان گلدان امید «هایپرمی» به زودی معرفی می شوند

فروشگاه زنجیره ای «هایپرمی» که اولین شعبه آن در شهرک اکباتان احداث شده، در راستای مسوولیت های اجتماعی خود از مدتها پیش طرح گلدان امید را برنامه ریزی و در حال حاضر مراحل پایانی آن در حال اجرا می باشد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، حسام قنبری مدیر روابط عمومی فروشگاههای زنجیره ای هایپرمی در گفت و گویی ضمن بیان این مطلب افزود: طرح گلدان امید یک طرح جامع و کامل است که در 2 فاز اجرا می شود. برای فاز نخست در داخل فروشگاه‌ها و مدارسی که اطراف فروشگاه‌های هایپرمی قرار دارند گلدان ها را به کودکان و نوجوان هدیه می‌دهیم. داخل جعبه اهدایی به هر نفر یک گلدان سبز و زیرگلدانی نارنجی (برگرفته از هویت سازمانی هایپرمی) همراه با بذر گل آفتابگردان و بروشور نحوه کاشت قرار دارد. مشتریان از گیاه رشد کرده در گلدان امید عکاسی می کنند و با اشتراک ‌گذاری اینستاگرام و ذکر عنوان هایپرمی در جشنواره شرکت می‌ کنند. در پایان این جشنواره (31 تیرماه) به 10 عکس برتر که بیشترین لایک را به خود اختصاص دهد بدون شرکت در قرعه‌ کشی، از سی تا سه میلیون ریال جایزه اهدا خواهد شد.

در فاز بعدی گلدان‌ها به فروشگاه‌های هایپرمی باز می‌ گردند و بر روی کانتر یک موسسه خیریه قرار می‌گیرند تا هر شخص با هر توان مالی که دارد با خرید این گلدان بتواند حامی آن موسسه خیریه و بیمارانش باشد. اضافه می کنم که تعدادی از چهره های شاخص هنری به عنوان حامی معنوی این جشنواره با هایپرمی همراه شده‌اند.

قنبری همچنین در خصوص انگیزه اجرای طرح گلدان امید هم گفت: فعالیت در حوزه های مسئولیت‌های اجتماعی یک نوع  تبلیغات ارزش‌ محور تلقی می‌شود. براین باوریم که باید متفاوت به موضوعات نگاه کنیم تا مشتری با ما ارتباط برقرار کند. به همین دلیل با کمک گرفتن از چالش‌ها و فرصت‌هایی که در جامعه وجود دارد می‌توان تبلیغاتی دوسویه داشت، تبلیغاتی در جهت تصویرسازی مناسب از برند که منجر به برندینگ هر چه بیشتر خواهد شد و مهم تر اینکه سهم خود در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی را نیز ایفا کرده ایم.  

مدیر روابط عمومی هایپرمی در خاتمه هم خاطر نشان کرد: ما طرح گلدان امید را در اتاق فکر واحد روابط عمومی و تبلیغات فروشگاه ‌هایپرمی برای پویایی هرچه بیشتر ذهن بچه‌ها و با هدف تبلیغات ماندگار و ارزش نهادن به طبیعت طراحی کردیم. همچنین برای آینده برنامه‌های خوبی در نظر داریم به ‌طوری که قصد داریم در فاز دوم این جشنواره با کمک گروه‌های هنری و محبوب تلویزیون، حامی بیماران خاص باشیم و شرایطی را به وجود آوریم که هایپرمی تنها یک هایپرمارکت برای عرضه کالا نباشد و به نوعی مشتری در هایپرمی خود را در فعالیت های اجتماعی ارزشمند سهیم بداند.

لازم به توضیح است که مدیران فروشگاههای زنجیره ای هایپرمی از مدتها پیش بحث برند سازی خود را آنهم بصورت ریشه ای در میان کودکان و نوجوانان آغاز کرده اند، بطوریکه در سال 96 و در همکاری با پلیس راهور کتابهایی با تیراژ چندین هزار نسخه در قالب رنگ آمیزی و با هدف آشنایی کودکان با قانون راهنمایی و رانندگی منتشر و بصورت رایگان در اختیار جامعه هدف مورد نظر قرار گرفته است.

منتشر شده در شنبه 30 تير 1397       کد خبر : 8130
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح