آسانسورهای یکی از ورودی ها در بلوک A2 پلمب شد

آسانسورهای یکی از ورودی ها در بلوک A2 پلمب شد

آسانسورهای یکی از ورودی های بلوک A2 در فاز یک شهرک اکباتان توسط اداره استاندارد استان تهران پلمب شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بحث آسانسور به معنای واقعی کلمه یک موضوع همه گیر در بین بلوکهای اکباتان محسوب می شود. از فرسودگی آسانسورها در برخی بلوکها تا نارضایتی ساکنین از بازسازی های صورت گرفته و حتی نداشتن گواهی استاندارد تمام مشکلاتی است که مدیران بلوکها به صورت مداوم با آنها دست و پنجه نرم می کنند. در تازه ترین مورد رخ داده هر 2 آسانسور ورودی 5 بلوک A2 بنا بر نامه اداره استاندارد پلمب یا به عبارتی متوقف شده است تا مشکلاتی برای تردد ساکنین این ورودی ایجاد شود.

یکی از اعضای هیئت مدیره این بلوک ضمن تأیید خبر پلمب هر 2 آسانسور ورودی 5 در پاسخ به دلایل این امر از وجود «شاکی خصوصی» به عنوان علت این رفتار اداره استاندارد نام برد. وی همچنین در واکنش به این موضوع که شنیده شده برای بقیه آسانسورهای بلوک نیز ضرب العجل تعیین شده، تنها به گفتن «احتمالش هست» بسنده کرد.

در رابطه با آسانسورهای بلوک A2 باید گفت که در حدود یکسال است که هیئت مدیره پروژه بازسازی را کلید زده تا پس از 30 سال تجهیزات جدید در خدمت بلوک قرار گیرد اما در عمل به دلیل عدم همراهی ساکنین و پرداخت نشدن وجوه تعیین شده، کار هنوز پیشرفت چندانی پیدا نکرده که در این رابطه باید اذعان کرد دست هیئت مدیره تا حدودی بسته است.

نکته قابل توجه در بحث آسانسورهای اکباتان اینکه یکی از مهمترین مشکلات موجود در این زمینه مربوط به ایرادات ساختاری ورودی ها یعنی عمق چاله های در نظر گرفته شده برای کابین های آسانسور می باشد.

در زمان ساخت بلوکها در دهه های پنجاه و شصت، دستور العمل های مربوط به آسانسور هنوز به شکل امروزی آن مصوب نشده بود و همین مورد یکی از ایرادات اساسی اداره استاندارد به بلوکهای می باشد که البته در عمل هم هیچ کاری نمی توان صورت داد.

منتشر شده در سه شنبه 2 مرداد 1397       کد خبر : 8135
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح