توسعه فعالیت های زبان آموزی در موسسه کیش اکباتان

توسعه فعالیت های زبان آموزی در موسسه کیش اکباتان

برنامه توسعه فعالیت های نمایندگی موسسه زبان کیش در شهرک اکباتان با واکنش مناسبی از سوی مخاطبان مواجه شده تا جاییکه حالا می توان با قاطعیت از وجود پایگاه رسمی آموزش زبانهای آلمانی و فرانسوی در اکباتان خبر داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از چندی پیش نمایندگی موسسه زبان کیش در اکباتان اقدام به راه اندازی کلاسهای آموزش زبان آلمانی و فرانسوی نمود و حالا در طی چند ماه استقبال خوبی از این کلاسها صورت گرفته تا به نوعی ادامه این راه برای برگزار کنندگان آن مسجل شده باشد.

به گفته شادی احمدی یکی از مدیران موسسه زبان کیش در اکباتان این موسسه در 2 بخش آقایان و بانوان در حدود هزار زبان آموز را تحت پوشش خود قرار داده و حالا با اضافه شدن کلاسهای زبان آلمانی و فرانسوی توانسته حالت آموزش چند زبانی را برای این مرکز ایجاد نماید. وی همچنین مبانی درسی مورد نظر در این کلاسها را شامل گرامر، تلفظ، لغت دانی، گفتگو، خواندن و سرگرمی های آموزشی برشمرد.   

این اتفاق در حالی برای نخستین بار در اکباتان رخ داده که عموما در جامعه امروز ما بیشتر توجهات به یادگیری زبان انگلیسی معطوف می باشد اما شاید بد نباشد که بدانیم زبان فرانسه، زبان رسمی 29 کشور دنیا محسوب می شود و از طرف دیگر حدود 90 میلیون نفر هم آلمانی را به عنوان زبان مادری تکلم می کنند.  

زبان فرانسوی از عهد صفویه در ایران مورد توجه قرار گرفت اما در دوره قاجار از طریق ترجمه کتابهای درسی دارالفنون که در اصل به فرانسوی بود، رونق گرفت و بر اثر احیاء صنعت چاپ گسترش یافت. در دوره پهلوی زبان فرانسه از حیث تعداد مترجمان با استعداد و به اصطلاح حرفه ‌ای فزونی چشمگیری یافت ولی پس از جنگ جهانی دوم و به ویژه بعد از سال ۱۳۳۲ و تحولات سیاسی و فرهنگی پس از آن، زبان انگلیسی در عرصهٔ ترجمه اهمیت بیشتری یافت و از نظر کمی گوی سبقت را ربود، هرچند از نظر کیفی بهترین ترجمه‌ها کماکان به مترجمانی تعلق داشت که از زبان فرانسوی ترجمه می ‌کردند.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت های نمایندگی موسسه کیش در اکباتان ضمن مراجعه به دفتر مرکزی آن واقع در بلوک 10 (فاز 2) می توانند با شماره تلفن 6- 44695345 تماس حاصل نمایند.

منتشر شده در سه شنبه 2 مرداد 1397       کد خبر : 8137
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح