مجمع بلوک A3 ترمز هیئت مدیره را کشید

مجمع بلوک A3 ترمز هیئت مدیره را کشید

شما می توانید سوابق سیاسی قابل ملاحظه ای داشته باشید و یا تجربه مدیریت کلان را در سازمان های دولتی صاحب نام از سر گذرانده باشید اما در شهرک اکباتان هیچکدام این فاکتورها همیشه افاقه نمی کند و شاید روزی فرا برسد که «نه» بشنوید.

به گزارش سایت خبری اکباتان، مجمع عمومی بلوک A3 در شرایطی هفته گذشته برگزار شد که پیش از آن می شد حدس هایی در خصوص تأثیر گذاری حادثه چند روز قبل آسانسور ورودی 6 بر فضای کلی این جلسه زد اما اینکه بیلان مالی یک ساله بلوک رأی نیاورد و مورد تأیید حاضرین قرار نگیرد تا اندازه ای دور از ذهن بود که در نهایت این اتفاق افتاد و طبق آنچه که در اساسنامه بلوک قید شده باید هیئت مدیره جدید امور را در دست بگیرد.

اما این تمام ماجرای جلسه مذکور نبوده چون آنطور که در صورتجلسه پایانی مجمع مکتوب شده و مشخص است که در فضای جلسه مورد توجه قرار داشته، موضوع مالکیت حسابهای بانکی بلوک می باشد که در حال حاضر به جای حساب بانکی «موسسه رفاهی بلوک A3» یک حساب 3 نفره شخصی رتق و فتق امور مالی را به انجام می رساند.

حالا بلوک A3 که طی هشت سال گذشته مدیریت با ثبات و یکپارچه ای را تجربه کرده و در این مدت اتفاقات زیادی را در دل خود شاهد بوده است، باید آماده حرکت در مسیری متفاوت باشد. مسیری که طبیعتا فرمان حرکت به صورت موقت در اختیار «شورای مالکین» بلوک می باشد. جایی که آنجا هم به تازگی تغییرات داشته و فردی که یکی از منتقدین جدی شیوه مدیریت در بلوک محل زندگی اش می باشد، به عنوان منتخب ورودی ها معرفی شده است.

بر همین اساس و طبق اعلام محمد رضا رحمن رئیس شورای مالکین بلوک A3 بررسی بیشتر بیلان مالی بلوک توسط حسابرسان خبره در دستور کار شورای مالکین قرار خواهد گرفت تا مشخص شود وضعیت مالی بلوک طی یکسال گذشته به چه صورتی بوده است و پس از آن مقدمات انتخابات و حضور هیئت مدیره جدید فراهم خواهد شد.

نکته جالب در اساسنامه این بلوک این است که طبق یکی از مواد مصوب آن، اعضای هیئت مدیره ای که در پایان سال اول ترازنامه مالی آنها مورد تأیید مجمع واقع نشود تا زمان تعیین تکلیف بیلان ارائه شده حق کاندید شدن برای هیچک از ارکان بلوک را دارا نمی باشند. 

منتشر شده در شنبه 6 مرداد 1397       کد خبر : 8149
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح