دستگیری سارق آپادانا توسط بسیجیان پایگاه «نصر»

دستگیری سارق آپادانا توسط بسیجیان پایگاه «نصر»

ضابطین قضایی پایگاه بسیج نصر حوزه 121 صابر واقع در شهرک آپادانا موفق شدند یکی از سارقین کاربلد تجهیزات خودرو را در ساعات اولین بامداد روز پنجشنبه دستگیر کنند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، رضا ایزدی فرمانده پایگاه نصر شهرک آپادانا ضمن اعلام این خبر افزود: در ساعت 1 بامداد روز پنجشنبه تیم گشتی اطلاعات پایگاه به یک دستگاه خودروی 405 مشکی مشکوک می شوند و در ادامه با زیر نظر گرفتن حرکات راننده این خودرو متوجه انجام سرقت لوازم خودروهای ساکنین شهرک می شوند.

وی در ادامه گفت: پس از اطمینان از انجام سرقت، خودوروی 405 متوقف و در بررسی اولیه داخل خودرو تعداد قابل توجهی از وسائل مرسوم موجود در صندوق عقب خوروها همچون لاستیک، جعبه آچار و ... بدست می آید که پس از آن سارق به همراه خودرو و تجیهزات مکشوفه طی یک صورتجلسه تحویل کلانتری 135 آزادی می شود.

گفتنی است طبق اطلاعات بدست آمده فرد سارق حدودا سی ساله بوده و احتمال اینکه سابقه دار نیز بوده باشد وجود دارد هر چند که در این خصوص نظر نهایی را باید کلانتری آزادی اعلام نماید.   

در رابطه با گشت زنی های پایگاههای زیر مجموعه حوزه 121 صابر ذکر این نکته ضروری است که گشت های مورد اشاره تماما طبق آیین نامه های مصوب و ابلاغی بسیج به انجام می رسند. حوزه 121 صابر طی دو سال گذشته با توجه به ارزیابی های صورت گرفته به صورت پیاپی عنوان حوزه برتر ناحیه مقاومت قدس را از آن خود کرده است.      

منتشر شده در شنبه 6 مرداد 1397       کد خبر : 8153
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح