هیئت مدیره A3: از نظر ما ترازنامه مالی تأیید شده/ شورای مالکین: اداره بلوک را تحویل دهید

هیئت مدیره A3: از نظر ما ترازنامه مالی تأیید شده/ شورای مالکین: اداره بلوک را تحویل دهید  

پس از اینکه در ابتدای ماه جاری مجمع عمومی بلوک A3 در فاز یک شهرک اکباتان برگزار شد و در این جلسه بنا بر صورتجلسه تنظیم شده بیلان سالیانه هیئت مدیره توسط حاضرین مجمع مورد تأیید قرار نگرفت، شورای مالکین طبق نص صریح اساسنامه بلوک خواستار تحویل مراتب اداره بلوک توسط هیئت مدیره گردید. درخواستی که فعلا پاسخ جالبی دریافت کرده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، پس از این فعل و انفعالات هیئت مدیره بلوک A3 در نامه ای که 5 روز پس از برگزاری مجمع و در پاسخ به نامه نخست شورای مالکین نگاشته شده موضوع عدم تأیید ترازنامه مالی «رد» و در مهمترین فراز آن آمده است: «این هیئت مدیره معتقد به تأیید و تصویب بیلان سال 96 در مجمع عمومی عادی مورخه 97/5/2 می باشد».

اما در مقابل شورای مالکین بلوک نیز مصمم به اجرای اساسنامه قانونی بلوک می باشد و در نامه ی دوم که اعضای هیئت مدیره بلوک با لفظ «سابق» خطاب شده اند «نداشتن حق ادامه فعالیت برای اعضای هیئت مدیره را از زمان عدم تصویب ترازنامه مالی» متذکر شده است.   

به هر حال بدون هیچگونه قضاوتی تنها به این بیان این مورد بسنده می کنیم که به نظر می رسد راه استقرار دموکراسی در لایحه های پایین جامعه ما مسیر سخت و طولانی را پیش رو دارد. طبیعتا باید بپذیریم که تصمیم مجمع ساکنین آنهم در شرایطی که با امضای اعضای هیئت رئیسه مجمع به صورتجلسه تبدیل می شود، تمرینی از یک مدل مردمسالاری محدود در قالب یک بلوک مسکونی می باشد اما اینکه چرا به آن بی توجهی می شود محل سوال جدی است؟

در پایین تصویر نامه دوم شورای مالکین خطاب به هیئت مدیره ای که نمی دانیم باید «سابق» یا «فعلی» خطابش کنیم آمده است.     

منتشر شده در پنجشنبه 11 مرداد 1397       کد خبر : 8165
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح