عدم دسترسی به 200 میلیون از سرمایه های ساکنین بلوک 16

عدم دسترسی به 200 میلیون از سرمایه های ساکنین بلوک 16

بیش از 200 میلیون تومان از سرمایه های مالی بلوک 16 که منبع اصلی آنها شارژهای ماهیانه ساکنین بوده در حسابهای بانکی معطل مانده و امکان استفاده از آنها فعلا وجود ندارد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بررسی ها نشان می دهد که 8 حساب بانکی شخصی که با امضاء 2 یا 3 نفر قابل برداشت می باشند، حدود 200 میلیون از سرمایه های مالی بلوک 16 را در خود جای داده اند آنهم به شکلی که هیئت مدیره مستقر بلوک امکان استفاده از آنها را دارا نمی باشد و یا به عبارتی به آنها دسترسی ندارد.

ماجرا از این قرار است که پس از انتخابات ارکان مدیریتی بلوک 16 که بهمن ماه سال گذشته برگزار و در نهایت منجر به تغییرات اساسی در ترکیب هیئت مدیره این بلوک شد، هیئت مدیره جدید متوجه حسابهای شخصی در برخی شعبات بانکهای مستقر در شهرک اکباتان شد که دارایی های مالی بلوک به داخل آنها ریخته می شدند. به دلیل اینکه این حسابها سپرده های ویژه بودند و قرار بود در پایان مدت تعریف شده سود قابل توجهی به سرمایه های بلوک تعلق گیرد هیئت مدیره جدید با هدف پایمال نشدن سرمایه های بلوک از تغییر و جا به جایی در حسابهای مذکور خودداری و تنها نسبت به بی اثر کردن امضاهای صاحبان حسابها اقدام نمود تا پس از پایان مدت سپرده نسبت به جا به جایی آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.

اما طی هفته های گذشته صاحبان حسابها با ارائه نامه های به بانکها موانعی را برای دسترسی هیئت مدیره بلوک به پولهای متعلق به ساکنین ایجاد کرده اند تا جاییکه بانک هم اعلام کرده است که فعلا امکان تصمیم گیری برای این پولها توسط هیئت مدیره قانونی بلوک وجود ندارد.

همه این فعل و انفعالات در شرایطی صورت گرفته است که نگرانی هایی از بابت سرنوشت این پولها برای برخی ساکنین و اعضای هیئت مدیره فعلی هم بوجود آمده چون صاحبان حسابها فعلا در برابر خواست هیئت مدیره مبنی بر انتقال دارایی های بلوک موافقت نکرده اند.  

تا لحظه تنظیم این خبر مشخص شده است که هیئت مدیره بلوک در تلاش است تا با پیگیری های لازم مبالغ موجود در حسابهای فردی را به حسابهای مالی بلوک انتقال دهد.  

منتشر شده در شنبه 13 مرداد 1397       کد خبر : 8189
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح