انتخاب رشته کنکوری های اکباتان و بیمه با حضور مشاور مجرب

انتخاب رشته کنکوری های اکباتان و بیمه با حضور مشاور مجرب

با اعلام نتایج آزمون کنکور سراسری حالا بحث انتخاب رشته های مناسب برای شرکت کنندگان در این رقابت درسی از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، بعد از مرحله اعلام نتایج کنکور سراسری که به صورت کارنامه در تاریخ 10 مرداد 97 بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت، ماراتن کنکور وارد آخرین مرحله خود یعنی انتخاب رشته شده است و حالا کنکوری ها باید با رعایت جوانب لازم مقدمات حضور خود را در رشته های دانشگاهی مورد نظر فراهم کنند.  

بر همین اساس آموزشگاه علمی پایندگان اقدام به برگزاری جلسات تخصصی انتخاب رشته  با حضور روانشناس و مشاور کنکور مجرب نموده تا علاوه بر مباحثی همچون رتبه کنکور، ظرفیت دانشگاه و ... علاقه و آینده فرد شرکت کننده نیز مدنظر واقع شود و حضور در رشته های دانشگاهی تنها با هدف دریافت مدرک تحصیلی صورت نگیرد.

دانستن این نکته ضروری است که اولین، مهم ترین و اساسی ترین نکته برای داشتن یک انتخاب رشته کنکور موفق، شناخت علایق فردی توسط خود شخص می باشد چون منبع انگیزه و انرژی در راه رسیدن به اهداف و موفق شدن در یک رشته تحصیلی بی تردید علاقه است. تجربه نشان داده است که اگر شرایط تحصیل یا کار در برخی رشته ها با خصوصیات فردی و شخصیتی متاضیان مطابقتی نداشته باشد، در صورت ادامه تحصیل مشکلات زیادی نظیر مشروطی، اخراج و … خود را بروز خواهند داد.

این رویداد قابل توجه در حالی رخ می دهد که اطلاعات بدست آمده در محدوده شهرک اکباتان و کوی بیمه کمتر موسسه ی  آموزشی مستقل به صورت کاملا حرفه ای بحث انتخاب رشته را دنبال می کند و معمولا ساکنین این محدوده برای دریافتی خدمات اینچنین باید عازم سایر نقاط شهر تهران بشوند.  

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 44630613 (دفتر موسسه آموزشی پایندگان) تماس حاصل نمایند.  

منتشر شده در شنبه 13 مرداد 1397       کد خبر : 8191
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح