درخواست مشترک جوانان در بلوک A3 و دشت ورامین

درخواست مشترک جوانان در بلوک A3 و دشت ورامین

طی روزهای گذشته شورای جوانان اصلاح طلب ورامین خطاب به بزرگان اصلاحات منطقه از جمله ابوالقاسم میرحیدری (مدیر عامل بلوک A3 در شهرک اکباتان) بیانیه مهمی صادر کردند که به دلنوشته تعبیر شده و طی آن گلایه هایی را مطرح کردند.

به گزارش سایت خبری اکباتان در بخش هایی از این بیانیه آمده است: «متأسفانه یکی از غفلت های دوران اصلاحات که در دولت دکتر روحانی نیز در حال تکرار است، عدم به کارگیری جوانان و عدم کادرسازی مناسب از میان آنها برای تصدی مناصب اجرایی و سیاسی در آینده است. به این نحو که همواره به جوانان به عنوان نیروهای پوسترچسبان ستادها نگریسته شده و پس از اتمام هر انتخابات ما جوانان فراموش شده ایم».

این بیانیه در ادامه می افزاید: «شما خود را به جای ما جوانان بگذارید که علاوه بر فراموشی و بی توجهی از جانب بزرگان اصلاحات، متأسفانه هر روز شاهد آن هستیم که جلوی چشمان حیرت زده ما، فرصت طلبان و توریست های سیاسی که هر بار در موسم انتخابات به تمامی ستادهای موجود سرک می کشند و به کاندیداهای متنوع ابراز ارادات می کنند تا میزهای مدیریت و ریاست خود را به هر قیمت حفظ کنند و البته در کارنامه مدیریت آنها علاوه بر ناکارآمدی، شائبه های فساد مالی فراوان نیز وجود دارد، اینک در حال لابی و مهیاکردن شرایط خود و باندهایشان جهت ارتقای پست و مقام هستند».

اما از سوی دیگر بخشی از ساکنین و بالاخص جوانان فعال در بلوک A3 نیز طی هفته های گذشته خواهان تجدید نظر در نوع مدیریت اجرایی محل زندگی خود و پذیرش راه حل ها و درخواست هایی هستند که به زعم آنها می تواند مایه تغییرات اساسی در این بلوک شود. نقدهایی که بیش از همه خواهان جوان گرایی در بدنه اجرایی بلوک و دمیدن نسیمی تازه بر شیوه های اجرایی مرسوم است و حالا باید منتظر ماند و دید سیاست اعتماد به جوانان که از ورامین تا اکباتان همه خواهان آن هستند به چه سرانجامی ختم می شود و آیا پس از حضور 8 ساله مدیر عامل فعلی فرصت اجرایی شدن پیدا می کند؟  

چالش حضور چندین و چند ساله افراد در پست های اجرایی و تصمیم گیری در بلوکهای اکباتان، یکی از مسائل مهمی است که باید تا حدودی زیادی مورد توسط صاحبان رأی در مجامع مورد توجه واقع شود. درست است که بحث عدم بکار گیری بازنشتگان تنها قانونی برای نهادهای دولتی می باشد اما شاید بد نباشد که بخش خصوصی نیز تا اندازه ای به این قانون تأسی نماید.

منتشر شده در سه شنبه 16 مرداد 1397       کد خبر : 8196
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح