بلوک A4 آزموده را مجدد نیازمود

بلوک A4 آزموده را مجدد نیازمود

در حالیکه معمولا مرسوم است عده ای افراد ثابت در مقام مدیر عامل در بلوکهای شهرک اکباتان جا به جا شوند، بلوک A4 از این قاعده تبعیت نکرده و اساس انتخاب خود را بر مبنای رزومه فرد مدیر عامل قرار داده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی روزهای گذشته بلوک A4 غلامرضا سرآبادانی را که در حال حاضر به عنوان شورایار و بازرس امناء شهرک اکباتان مشغول فعالیت است به عنوان مدیر عامل جدید خود انتخاب کرده است. سرآبادانی پیش از این هم تجربه یک دوره فعالیت به عنوان مدیر عامل بلوک B4 را در کارنامه دارد که در زمان حضور وی در این بلوک نه تنها اتفاقات قابل توجهی همچون خرید چیلر جدید به وقوع پیوست بلکه ریسک تعویض برخی لوله کشی های بلوک را به جان خرید و جالب اینکه همه این پروژه های بزرگ در یک بلوک اکباتان بدون هیچگونه حاشیه  و حرف و حدیثی به پایان رسید. 

بی تردید انتخاب بلوک A4 از جهت اینکه دایره بسته انتخاب مدیران عامل در بلوکهای اکباتان بعد از مدتها باز شده است نه تنها قابل اهمیت است بلکه می تواند شروع جدیدی برای حضور افراد کارکشته در پست اجرایی بلوکها باشد. مسوولیتی که جایگاه بسیار خطیری دارد اما متأسفانه به واسطه حضور افرادی که تنها به «چشم گفتن» برای ماندن بسنده می کنند تا حدود زیادی شأنیت واقعی خود را از دست داده است.

غلامرضا سرآبادانی پیش از این کاندیدای مدیریت مجدد در بلوک B4 و البته حضور در هیئت مدیره مرکزی اکباتان به عنوان مدیریت اجرایی نیز بود که حالا به نظر می رسد با حضور وی در بلوک جدید این موضوعات کاملا منتفی باشد.   

گفتنی است سرآبادانی در اجرای مسوولیت های مدیر عامل معمولا قائل به «اختیار عمل» و «قدرت مانور» می باشد که به نظر می رسد هیئت مدیره بلوک A4 با این خصایص وی کنار آمده اند. او در دوره پیشین مدیریت خود چندی پس از حضور در بلوک B4 ناگهان به عنوان معاون عملیات و اجرایی یکی از ایرلاین های فعال کشور برگزیده شد تا اینکه چند ماه پیش به دلیل فشار بالای کاری ترجیح داد قدری بیشتر استراحت کند.    

منتشر شده در يكشنبه 4 شهريور 1397       کد خبر : 8241
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح