مجمع آخر بلوک A3 سومی بود یا چهارمی؟

مجمع آخر بلوک A3 سومی بود یا چهارمی؟

آن روزی که یک متن به ظاهر ادبی اما پر از نکات پنهان و آشکار در فضای مجازی متعلق به بلوک A3 شهرک اکباتان ارسال شد به راحتی می شد می فهمید که ماجراهای این بلوک که از چند هفته پیش آغاز شده همچنان تداوم خواهد داشت.   

آن روز این متن توسط یکی از ارکان اجرایی بلوک در معرض دید منتقدان قرار گرفت: «قطار اگر بخاطر مقابله با کودکانی که سنگ پرتاب میکنند، هر لحظه بایستد هرگز به مقصد نمیرسد! حواسمان به مقصدمان باشد مبادا مشغول کودک صفتانی باشیم که بسویمان سنگ پرتاب میکنند!»

به گزارش سایت خبری اکباتان، در شرایطی که جلسه سوم مجموع عمومی بلوک A3 در تاریخ 2 مرداد امسال برگزار و صورتجلسه پایانی آن هم تنظیم شده و اتفاقا در پاراگراف ماقبل آخر آن عبارت «در ساعت 20:50 ختم جلسه سوم مجمع عمومی عادی مورخه ... اعلام گردید» به چشم می خورد و جدای از آن حتی در تذکر بعد از این جمله نیز قید گردیده که «بعد از ختم جلسه چند نفر درخواست کردند که برای ادامه جلسه تنفس داده شود که قانونا قابل قبول نیست»، اما در کمال تعجب در تاریخ 28 مرداد هیئت مدیره بلوک مجدد مجمع دیگری ترتیب داده و عنوان آن هم «ادامه نوبت سوم» نام نهاده شده است.

در این جلسه که واقعا مشخص نیست باید ادامه نوبت «سوم مجمع» خوانده شود یا «جلسه چهارم» بیلان سالیانه بلوک که در مجمع 2 مرداد ماه رأی تأیید نشده بود مجدد طرح که این بار حاضرین مجمع به آن رأی مثبت داده اند.

البته اساسنامه بلوک A3 که از تصویب آنها سالها می گذرد در زمانی که تراز مالی سالیانه مورد تأیید مجمع قرار نمی گیرد اینگونه پیش بینی کرده است: «چنانچه ترازنامه مالی هیئت مدیره در مجمع عادی یا فوق العاده به تصویب نرسد هیئت مدیره «جدید» موظف است با کمک بازرسان بلوک و در صورت لزوم استفاده از حسابرس یا کارشناس خبره پرونده مالی هیئت مدیره قبلی را بررسی نمایند». اما آنطور که از صورتجلسه مجمع ادامه نوبت سوم یا چهارم! بر می آید هیئت مدیره ای که «عملیات مالی سالیانه» آن بنا بر اعلام صورتجلسه مجمع ابتدای مرداد مورد تأیید ساکنین قرار نگرفته، بدون اجرای فرآیندی که در اساسنامه بدان اشاره شده مجدد همان ترازنامه را به رأی گذاشته و تأیید آن را از شرکت کنندگان گرفته است.

در این رابطه انتظار بحقی که وجود دارد و البته تاکنون بی پاسخ مانده این است که هیئت مدیره بلوک و حتی شخص مدیر عامل در خصوص اتفاقات رخ داده توضیحات قانع کننده ای ارائه دهند چون حداقل صورت ماجرا این است که قوانین و آیین نامه های مصوب بلوک به درستی به اجرا نرسیده اند و طبعا اگر شفاف سازی لازم صورت پذیرد روند نارضایتی ها آنطور که این روزها مشاهده می شود دامنه پیدا نخواهد کرد. 

منتشر شده در شنبه 10 شهريور 1397       کد خبر : 8250
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح