واکنش سریع مگامال به صحبت های شورایار اکباتان

واکنش سریع مگامال به صحبت های شورایار اکباتان

هوشنگ هموطن شورایار شهرک اکباتان در ابتدای هفته جاری طی گفت و گویی کوتاه با 4 اکباتان از عدم راه اندازی مسیر اختصاصی اتوبان شهید ستاری به داخل مگامال انتقادات نسبتا جدی کرده بود (اینجا را بخوانید) و به نظر می رسد مدیران شرکت نگین آرای آسیا در مقام مجری پروژه مگامال بلافاصله به این صحبت ها واکنش نشان داده اند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، به فاصله حدود 24 ساعت پس از صحبت های شورایار اکباتان به دستور مدیران شرکت نگین آرای آسیا دیوارهای فلزیِ آبی رنگ که در ضلع شرقی زمین خاکی پروژه مگامال (در امتداد اتوبان شهید ستاری) سالها است وجود دارند برداشته شده و به جای آنها فنس کشی صورت گرفته است تا روند کاری احداث این مسیر اختصاصی در معرض دید عموم قرار گیرد.  

یک فرد مطلع در گفت و گو با 4 اکباتان که نخواست نامش فاش شود در این زمینه گفت: «مهمترین دلیل این کار این است که افتتاح این مسیر بارها به تعویق افتاده و به این ترتیب خواسته اند که نشان دهند کار در حال انجام است و پروژه نخوابیده.»

این استراتژی مدیریت مگامال در حالی اتفاق افتاده است که بارها وعده هایی مبنی بر افتتاح و راه اندازی آن در طی دوره های مختلف اعلام شده و تاکنون بی سرانجام بوده است. حتی یکبار یکی از مدیران ارشد شرکت نگین از راه اندازی این مسیر تا پایان سال 96 خبر داد که این قول هم به نتیجه مورد نظر ختم نشد.

به هر حال چیزی که مشخص است کار ساخت مسیر هنوز در حال اجرا است و فعلا باید تعویض دیوارهای فلزی با فنس را به فال نیک گرفت تا در آینده چه پیش آید؟

البته استفاده از سیاست فنس کشی تنها تصمیم مدیریتی این روزهای پروژه مگامال نبوده و فضای فودکورت (صحن غذا) این مجموعه هم در مسیر تحویل به مالکان قرار گرفته که البته برخی اطلاعات موجود در این زمینه حاکی از آن است که قسمتی از زیر ساخت های فنی و با اهمیت این بخش از مگامال هنوز تکمیل نشده و اینکه در این شرایط تلاش در جهت تحویل واحدها به مالکین شدت گرفته قدری پرسش برانگیز به نظر می رسد!؟

طی روزهای آینده گزارشی در این زمینه تهیه و منتشر خواهد شد.        

منتشر شده در چهارشنبه 14 شهريور 1397       کد خبر : 8264
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح