ایستادگی شورای مالکین و موج استعفا در بلوک A3

ایستادگی شورای مالکین و موج استعفا در بلوک A3

تنها یک هفته پس از برگزاری مجمع چهارم بلوک A3 در شهرک اکباتان و انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره، دو عضو جدید الانتخاب که در هیئت مدیره قبلی هم حضور داشتند استعفا دادند. این در حالی است که پافشاری شورای مالکین بلوک در رابطه با حسابرسی از تراز مالی سالیانه که در مجمع سوم شامل رأی اعتماد مجمع نشده بود، همچنان ادامه دارد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در شرایطی که این استعفاها مقدمات حضور اعضای علی البدل هیئت مدیره بلوک را فراهم ساخته طی روزهای گذشته آگهی استخدام مدیر عامل جدید بلوک نیز انتشار یافته که در متن این آگهی بحث استعفای مدیر عامل بلوک و پذیرش آن مورد تأیید قرار گرفته تا بدین ترتیب مقدمات پایان فعالیت ابوالقاسم میرحیدری به عنوان یکی از باثبات ترین مدیران عامل در شهرک اکباتان (طی سالهای اخیر) آنهم پس از 8 سال حضور مداوم فراهم شود.

اما در کنار تمام فراز و فرودهای پیش آمده یکی از نفرات تأثیر گذار شورای مالکین بلوک A3 در تشریح موضع این شورا نسبت به استعفاهای صورت گرفته گفت: «قطعا این موارد مهمه اما همه آنچیزی که مدنظر شورا است نمی باشد. موضوع بسیار اساسی برای این شورای مالکین بلوک بررسی بی طرف ترازنامه مالی بلوک در سال گذشته توسط یک حسابرس خبره است. باید بدون هرگونه پیشداوری و اتهام اولیه بیلان بررسی شود تا در نهایت مشخص شود مسیر مالی بلوک در سال گذشته به چه ترتیبی بوده است».

این خواسته شورای مالکین بلوک A3 در شرایطی مطرح می شود که پس از عدم تأیید بیلان این بلوک در مجمع سوم که در ابتدای مرداد ماه برگزار شد، هیئت مدیره وقت چندی بعد با تشکیل مجمعی دیگر با عنوان «ادامه مجمع سوم» که در حقیقت مجمع چهارم بلوک بود بیلان را به تصویب حاضرین در آن جلسه رساند.

حالا ارکان تصمیم گیری و اجرایی بلوک A3 علاوه بر 2 استعفا از طرف اعضای هیئت مدیره با یک مدیر عامل مستعفی نیز رو به رو است. البته به نظر می رسد با وجود صحبت هایی که در خصوص نسبت خانوادگی درجه اول میان یک عضو دیگر هیئت مدیره و یکی از عوامل اجرایی بلوک به گوش می رسد، باز هم تغییراتی در راه باشند.

منتشر شده در شنبه 17 شهريور 1397       کد خبر : 8269
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح