لوازم التحریر رایگان سرای محله بیمه برای دانش آموزان کم بضاعت

لوازم التحریر رایگان سرای محله بیمه برای دانش آموزان کم بضاعت

سرای محله کوی بیمه امسال نیز به مانند سال گذشته برنامه توزیع اقلام اساسی لوازم التحریر برای دانش آموزان بی بضاعت محله را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرای محله کوی بیمه با حمایت شورایاری و امناء این محله از حدود 3 سال پیش بانک اطلاعات خانواده های بی بضاعت محله را تهیه کرده و در مناسبتهای زمانی خاص همچون بازگشایی مدارس و پایان سال کمکهایی را در قالب کالا به این خانواده ها اهداء می کند.

بر همین اساس امسال نیز قرار است روز 22 شهریور ماه و با مشارکت یکی از موسسات خیریه فعال در محله کوی بیمه اهداء اقلام مهم لوازم التحریر دانش آموزان همچون کیف، دفتر و ... به انجام برسد تا حمایت هر چند کوچک سرای محله بیمه از دانش آموزان کم بضاعت این محدوده در سال 97 برگ زرین و ارزشمند شورایاری و امناء دوره چهارم محله بیمه محسوب شود.

افراد متقاضی برای بهره گیری از کمک های در نظر گرفته شده می توانند با مراجعه به آدرس بلوار شهید نفیسی، نرسیده به سه راه مخابرات ساختمان سرای محله کوی بیمه، دفتر مدیر محله مراجعه کنند.

سرای محله کوی بیمه در پایان سال 96 به عنوان سرای محله برتر منطقه 5 شهر تهران معرفی شد که این عنوان با توجه به فعالیت 29 سرای محله در این منطقه مقامی قابل توجه محسوب می شود. گفتنی است سرای محله بیمه علاوه بر اختصاص کمک های کالایی برای خانواده های کم بضاعت محله، با برگزاری جشنواره های غذا و صنایع دستی یک یا چند روزه روند حمایت از آنها را پیگیری می کند.    

منتشر شده در شنبه 17 شهريور 1397       کد خبر : 8271
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح