آگهی فروش دفتر شرکت نگین (مگامال) منتشر شد

آگهی فروش دفتر شرکت نگین (مگامال) منتشر شد

وقتی 30 مرداد سال جاری نامه رضا خراسانی زاده عضو هیئت مدیره شرکت نگین آرای آسیا به رئیس هیئت مدیره این مجموعه مبنی بر اینکه «هیئت مدیره مکلف است بلافاصله مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام را برگزار تا موضوع انحلال یا ابقاء شرکت مورد شور و رأی واقع شود» (اینجا را بخوانید) در 4 اکباتان منتشر شد بلافاصله عزیز دولتخواه مدیر عامل گروه سرمایه گذاری مهرگان طی جوابیه ای نامه تنظیمی این عضو هیئت مدیره را تفسیر نادرست ایشان از قوانین و مقررات مربوطه قلمداد کرده و در ادامه اعلام کردند که قطعا از طریق مقتضی پیگیری خواهد شد. (اینجا را بخوانید)

اما روز گذشته انتشار آگهی فروش دفتر شرکت نگین آرای آسیا در شهرک اکباتان در صفحه 5 روزنامه همشهری به چاپ رسیده تا مشخص شود خراسانی زاده آنقدرها که گفته شده تفسیر نادرست از قوانین نداشته است.  

به گزارش سایت خبری اکباتان، بدون هیچگونه توضیح اضافه تصویر اصل آگهی مذکور در متن خبر آمده اما نکته مهم در این موضوع این است که برخی از اعضای هیئت مدیره شرکت نگین با فروش این ساختمان مخالف هستند و طبق اساسنامه این شرکت برای اجرایی شدن تصمیمات اتخاذ شده می بایست 4 عضو از 5 عضو هیئت مدیره در یک موضوع اتفاق نظر داشته باشند که در این رابطه حدنصاب مورد اشاره از موافقین وجود ندارد.

البته بحث فروش ساختمان شرکت نگین موضوع جدیدی نیست و از مدتها پیش مطرح بوده اما اعضای هیئت مدیره بر سر شیوه هزینه کرد مبلغ فروش به نتیجه نرسیده اند. عده ای از این گروه معتقدند که باید پول بدست آمده از فروش ساختمان خرج خود پروژه مگامال بشود و عده ای به دنبال پرداخت بدهی های معوقه هستند.   

از دیگر نکات مرتبط با این آگهی این است که چندی پیش از دهان برخی مدیران شرکت نگین شنیده می شد که برای خرید این ساختمان افرادی نیز اعلام آمادگی کرده اند اما بر سر رقم نهایی توافقی صورت نگرفته است.

ساختمان شرکت نگین در ضلع جنوبی میدان شهید صارمی اکباتان دفتر مرکزی پروژه نیمه تمام مگامال محسوب می شود و معمولا اکباتانی ها برای اعتراض، پیگیری و برخی موارد مرتبط با این پروژه به محل مراجعه می کردند و حالا سوالهای مهم این است که اولا در صورت فروش این ساختمان محل مراجعه و پیگیری ها اکباتانی ها نسبت به این پروژه آنهم در شرایطی که نیمه تمام بودن آن در زندگی روزانه همسایگانش تأثیر گذار جدی دارد کجا خواهد بود؟ و ثانیا سرنوشت اولین مال کلنگ خورده در شهر تهران به چه شکلی رقم خواهد خورد؟

منتشر شده در سه شنبه 20 شهريور 1397       کد خبر : 8276
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح