فراخوان بسیج اکباتان برای جمع آوری لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم

فراخوان بسیج اکباتان برای جمع آوری لوازم التحریر دانش آموزان مناطق محروم

روز گذشته فراخوان جمع آوری لوازم التحریر و کمک های نقدی به منظور اهداء به دانش آموزان مناطق محروم و با هدف تحصیل دانش آموزان نیازمند توسط حوزه بسیج 121 صابر واقع در شهرک اکباتان منتشر شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان در بخشی از این فراخوان آمده است: «باتوجه به اعزام گروه های جهادی ناحیه قدس به مناطق محروم و ضرورت تهیه لوازم التحریر در ایام بازگشایی مدارس برای افراد واجد شرایط لطفا لوازم التحریر و کمک های نقدی خود را تا روز شنبه مورخ ۹۷/۰۶/۲۴ به آدرسهای اعلام شده تحویل داده تا هر چه سریعتر به دست این عزیزان برسد.»

محل های تعیین شده برای دریافت کمک های مردمی به شرح زیر تعیین شده است:  

  1. شهرک اکباتان، جنب بیمارستان صارم ستاد بسیج حوزه ١٢١صابر
  2. خیابان اصلی شهرک اکباتان (بلوار شهید نفیسی) جنب داروخانه دکتر فلاح زاده پلاک ۳۹ سرای محله کوی بیمه

لازم به ذکر است که برنامه جمع آوری کمک های مردمی در ایام بازگشایی مدارس با مشارکت حوزه مقاومت بسیج 121 صابر و شورایاری و مدیریت محله کوی بیمه به انجام می رسد و البته جای خای شورایاری اکباتان در این مورد کاملا به وضوح به چشم می رسد.

در این رابطه حتما باید یادمان باشد که با آمدن مهر و هیاهوی دانش‌ آموزان در مسیر مدرسه، هستند کودکانی که حتی آمدن مهر نیز باعث نمی‌شود تا دغدغه نان و معیشت آنها اندکی کمرنگ شود. اول مهر برای این کودکان با کیف و کفش نو، کتاب و دفتر جدید و شوق رفتن به پایه تحصیلی بالاتر همراه نیست.

منتشر شده در سه شنبه 20 شهريور 1397       کد خبر : 8278
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح