مدیر هایپرمی اکباتان: اکباتانی ها نگران نباشند، انبارهایمان «پُر» است

مدیر هایپرمی اکباتان: اکباتانی ها نگران نباشند، انبارهایمان «پُر» است

از هفته گذشته موج خرید محصولات سلولزی بالاخص دستمال کاغذی، پوشک و ... در میان شهروندان تهران به شکل عجیب و قریبی ایجاد شده. موضوعی که به صورت عینی و ملموس در شهرک اکباتان هم شاهد بودیم و اگر گذرتان به فروشگاه هایپرمی می افتاد آنوقت متوجه هجوم مردم برای خرید و انبار کردن این گروه از محصولات می شدید.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در همین رابطه مرتضی میرزایی مدیر فروشگاه هایپرمی اکباتان طی گفت و گویی با 4 اکباتان ضمن تکذیب شایعاتی همچون کمیاب شدن محصولات سلولزی گفت: به هیچوجه این شایعه صحت ندارد. حدود یک هفته است که با موج خرید فزاینده مشتریان در بخش سلولزی مواجه هستیم بطوریکه در برخی روزها مجبور بودیم هر 10 دقیقه یکبار قفسه ها را مجدد پر کنیم. اما در همین شرایط هیچگاه اجازه ندادیم قفسه های اجناس خالی شوند و حتی اگر این روند باز هم ادامه داشته باشند همچنان توانایی پشتیبانی داریم.

وی همچنین در خصوص میزان فروش محصولاتی همچون پوشک و دستمال کاغذی در این روزها گفت: هنوز آمار دقیق را استخراج نکردیم اما حدودا می توانم بگویم که در برخی روزها حدود 1000 کارتن که به اندازه بار 3 تریلی می باشد ما اجناس سلولزی فروخته ایم.

میرزایی در پایان خاطر نشان کرد مشتریان ما و بالاخص ساکنین شهرک اکباتان نگرانی نداشته باشند چون در حال حاضر انبارهای فروشگاه هایپرمی اکباتان پر از جنس است و تفکر نگهداری و عدم عرضه کالا هیچگاه در سیاست های کاری هایپرمی جایی ندارد.

چندی پیش فصیح خوشگرد رییس انجمن صنایع سلولزی ایران درمورد چگونگی شکل ‌گیری جو روانی این موضوع گفت: جو روانی کمبود و افزایش قیمت پوشک و دستمال کاغذی از طریق فضای مجازی و دهان به دهان شدن این موضوع و عدم تعادل بین عرضه و تقاضا ایجاد شد در حالی که اصلا ما کمبود نداشتیم.

وی با اشاره به سه شیفته شدن کارخانه‌ها‌ی سلولزی بیان کرد: با وزارت صمت هر روز جلسه داریم و به طور حتم بازار تنظیم خواهد شد، بنابراین از مردم می‌خواهیم نگران نباشند و به محصول خاصی هجوم نبرده و ذخیره نکنند.

منتشر شده در پنجشنبه 22 شهريور 1397       کد خبر : 8285
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح