لزوم انتشار کارنامه عملکرد شورایاران اکباتان و بیمه در 4 سال گذشته

لزوم انتشار کارنامه عملکرد شورایاران اکباتان و بیمه در 4 سال گذشته

طبق خبرهای رسیده در روزهای گذشته برخی از شورایاران اکباتانی جلساتی در خصوص تصمیم گیری برای انتخابات آتی شورایاری دوره پنجم که احتمالا زمان آن پایان امسال خواهد بود، برگزار کرده اند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، شوارایاری های محلات در دوره چهارم ماههای پایانی عمر چهارساله خود را سپری می کنند و از هم اکنون برخی از شورایاران علاقمند به حضور مجدد در این چارچوب به صورت چراغ خاموش رایزنی های خود را برای تداوم حضور آغاز کرده اند.

در همین رابطه از شهرک اکباتان نیز خبر رسیده است که برخی شورایاران فعلی جلساتی را به منظور تصمیم گیری در خصوص فعالیت آتی در این زمینه برگزار کرده اند تا با نزدیک شدن به زمان مقرر با دست پر برنامه های خود را پیاده سازند. برنامه هایی که قطعا در ماههای پایانی سال 93 نیز به همراه یک سری شعارها مطرح شدند و حالا نوبت بررسی میزان موفقیت و اجرایی شدن آنها است.   

اما شاید در ابتدا و پیش از شروع بررسی کارنامه عملکرد شورایاران اکباتان و بیمه بد نباشد که گزارشی از عملکرد 4 سال گذشته این افراد منتشر شود تا حداقل اهالی این محلات بعد از گذشت این دوره متوجه شوند که نمایندگان آنها چه دستاوردی برای محله خود داشته اند. گزارشی که می تواند در دل خود پاسخ پرسشهایی زیر را به همراه داشته باشد.

  • آيا توانسته ايد جواب اعتماد راي مردم رو بدهيد و انتظارات فرهنگی و اجتماعی موجود در ابتداي كار را برآورده سازید؟
  • بزرگترين مشكلي كه سد راه شورایاری محله شما بوده چه بوده؟
  • بهترين و بدترين خاطرات دوران شوراياري در دوره چهارم؟     
  • چه نمره اي به عملكرد دبیر شورایاری، اعضاي شوراياري، هيات امنا، مدير محله و مسولين خانه های سرای محله می دهید؟
  • تعامل بين شهرداري و شوراياري به چه شكل بود؟   
  • چند جلسه شورایاری و هيات امنا در اين دوره برگزار و چند مصوبه اجرایی از دل این جلسات بیرون آمد؟

به هر حال امید است دبیران شورایاری اکباتان و بیمه به نمایندگی از سایر شوارایاران همکار پاسخگوی این پرسشها باشند چون قطعا مقطع فعلی بهترین زمان برای بررسی کارنامه عملکرد افرادی است که 4 سال پیش رأی مردم را به خود اختصاص دادند و طبعا پیش از ورود به انتخابات دوره آتی باید تکلیف دوره سپری شده مشخص شود.

در این رابطه آمادگی سایت خبری اکباتان برای بیان عملکرد شوارایاری های اکباتان و بیمه اعلام می گردد و امید است دبیران شورایاری هر 2 مجموعه در جهت بیان گزارش عملکرد خود به همسایگان همراهی لازم را ارائه نمایند.   

منتشر شده در شنبه 24 شهريور 1397       کد خبر : 8290
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح