حادثه ناگوار بلوک A3، «زور گیری» یا «تصفیه حساب»!؟

حادثه ناگوار بلوک A3، «زور گیری» یا «تصفیه حساب»!؟

چند شب پیش یکی از ساکنین بلوک A3 شهرک اکباتان در حالیکه در داخل آپارتمان خود بوده با حضور غیر معمول چند غریبه مواجه و با رخدادی تلخ مواجه می شود که حالا 2 روایت نسبتا متفاوت از آن طرح و به اطلاع ساکنین بلوک رسیده است. 

به گزارش سایت خبری اکباتان، ماجرا از آن قرار است که چند شب پیش در حدود ساعت 19 یک نوجوان برای گرفتن کمک مالی به بهانه برگزاری برخی مراسم آیینی، زنگ یکی از واحد مسکونی در بلوک A3 را به صدا درمی آورد و پس از باز شدن درب ورودی فرد مهاجم خود را به پشت درب آپارتمان مورد نظر می رساند.

صاحبخانه  ماجرا را در فضای مجازی اینگونه شرح داده است:«اولین نفری که به درب اپارتمان من وارد شد یک پسر حدودا ۱۷ ساله با پیراهن مشکی و تنها بود که پس از حمله به من با شوکر برقی توسط ایشان (تصویر بکار رفته در متن خبر) سه نفر دیگر (دو پسر و یک خانم) به داخل منزل آمدند و درب را قفل کردند و با چاقو و اره و چسب نواری و ... بنده دو ساعت گروگان گرفته و تهدید به قتل شدم.»  

وی در ادامه هم افزوده است: «به منظور پایان دادن ماجرا با توجه به وضعیت جسمی، با ایشان مذاکره و قول پرداخت پول دادم لیکن در اخر وسایل منزل و وجه نقد به ارزش تقریبی ۴۰ میلیون از من سرقت شد.»

اما روایت مدیر عامل بلوک از اتفاق رخ داده کمی متفاوت از آنچه صاحبخانه مطرح نموده می باشد. وی در این خصوص گفته: «دوشب قبل در ورودی ... زنگ یکی از ساکنین زده می‌شود و همسایه محترم درب ورودی را برای ایشان باز میکنند. بعد فرد با آسانسور به طبقه و واحد  فوق می‌رود و زنگ درب واحد را می‌زند وایشان درب را باز وفرد را به داخل دعوت می‌کنند در مدت حدود بیش از 2 ساعت این مهمان!! وچند مهمان دیگر اضافه می‌شوند که یکی خانمی بوده در منزل ایشان ورود کرده اند واتفاقاتی افتاده و همسایه ما که نسبتا جوان و تنها زندگی می‌ کنند، متاسفانه پس از خروج اینان حتی در محوطه هم با نگهبان مواجه شده ولی چیزی نگفته، وچون یکم بحث امنیتی وشاید هم ... است بیش از این ننویسم، خوشبختانه فیلم وچهره آنان هست و پلیس در حال بررسی است و ما هم پیگیر.»

همانطور که از سطور بالا مشخص است این حادثه تکان دهنده با 2 روایت کاملا مختلف از طرف صاحبخانه و مدیر عامل بلوک مطرح گردیده و در شرایطی که هنوز به قطعیت نمی توان هیچکدام از آنها را تأیید یا رد نمود، باعث بیان ناراحتی فراوان از طرف ساکنین بلوک مذکور شده است.

البته در پاسخ به گفته های مدیر عامل بلوک، فرد حادثه دیده عنوان کرده است که «مطالب عنوان شده توسط ایشان دقت لازم را نداشته و ... بنده هیچ شناختی از زورگیران ندارم وهیچ رابطه ای با ایشان نداشته و خصومتی هم با کسی نداشته ام.»

بدون تردید در این فقره اظهار نظر قطعی و تخصصی بر عهده نهاد مرتبط مسوول یعنی کلانتری 135 آزادی می باشد اما قبل از رسیدن به این مهم باید توجه داشت که ورودی مذکور فاقد نگهبان ورودی و آیفون تصویری بوده و در این شرایط طبیعتا بستر بروز حادثه به مراتب مهیا تر از زمان وجود چنین مولفه های بازدارنده ای می باشد.   

منتشر شده در شنبه 31 شهريور 1397       کد خبر : 8299
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح