احتمال قوی احداث میدان تره بار «جدید» در شهرک اکباتان

احتمال قوی احداث میدان تره بار «جدید» در شهرک اکباتان

طبق هماهنگی صورت گرفته با سازمان میادین و میوه و تره بار شهر تهران برنامه ریزی احداث یک بازار میوه تره بار جدید اما «محدود» در شهرک اکباتان به پایان رسیده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، هوشنگ هموطن شورایار اکباتانی در گفت و گو با 4 اکباتان ضمن اعلام این خبر افزود: یکی از دلایل ترافیک زیاد بلوار شهید صارمی در فاز 2 مراجعه اکباتانی ها از اقصی نقاط اکباتان به این میدان میوه و تره بار می باشد و به همین دلیل تصمیم گرفته شده است که با توجه به جمعیت چند ده هزار نفری شهرک اکباتان یک میدان میوه و تره بار جدید در فاز 1 که البته به صورت محدود فعالیت خواهد نمود، احداث شود. 

وی در خصوص جانمایی میدان تره بار جدید در فاز یک نیز گفت: موافقت نهایی انجام این کار صورت گرفته و بحث جانمایی نیز در مراحل پایانی می باشد. اجازه بدهید بعد از قطعی شدن مضوع جانمایی تره بار جدید مکان آن را اعلام کنیم. 

در این رابطه گفتنی است که یکی از مهمترین سیاست های کاری سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران احداث یک بازارچه در هر محله می باشد و از آنجاییکه هر کدام از فاز های سه گانه اکباتان در عمل جمعیتی به اندازه یک محله را در خود جای داده، از همین روی برنامه ریزی فعلی این سازمان برای فاز 1 در همین راستا تلقی می گردد. 

طی ماههای گذشته و با توجه به افزایش قابل توجه قیمت میوه قدرت خرید بسیاری از ساکنان شهر تهران تا حدودی کاهش پیدا کرده و این موضوع در اکباتان هم با توجه به سکونت درصد قابل توجهی از بازنشستگان مشاهده شده است. به همین دلیل گسترش هر چه بیشتر میادین میوه و تره بار علاوه بر کاهش ترافیک و کمک به محیط زیست، تأثیرات قابل توجهی بر اقتصاد خانواده ها خواهد داشت.   

طی روزهای آینده محل تره بار جدید اکباتانی ها در فاز یک که طبیعتا با آغاز به کار آن از حجم مراجعه کنندگان به فاز دو کاسته می شود معرفی و به اطلاع عموم خواهد رسید.

منتشر شده در يكشنبه 1 مهر 1397       کد خبر : 8308
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح