استفاده تبلیغاتی عجیب از تصویر یک زن در کوی بیمه

استفاده تبلیغاتی عجیب از تصویر یک زن در کوی بیمه

شرکت های هواپیمایی طی یک حرکت خاموش اما کاملا گسترده و قابل توجه، محله کوی بیمه را به پایگاهی برای حضور خود تبدیل کرده اند و از تبعات این حضور علاوه بر مشکلات ظاهری همچون ترافیک، از بین بردن بافت محلی و ... اتفاقات عجیب و قریبی نیز به وقوع می پیوندد.

به گزارش سایت خبری اکباتان چند صباحی است که یکی از شرکت های هواپیمایی در خیابان شهید عظیمی یک تابلوی بسیار بزرگ را بر روی سر در خود نصب کرده که در بخش عمده ای از تصویر موجود در این تابلو، حضور یک زن به نمایش  درآمده آنهم بدون اینکه کار خاصی انجام دهد و یا حضورش بیانگر معرفی محیط فعالیتش باشد. در این تابلو به نظر می رسد تنها چهره این خانم برای حضور در تصویر مورد توجه تصمیم گیرندگان قرار داشته.  

در همین رابطه گفتنی است معمولا شرکت های هواپیمایی برای معرفی هر چه بهتر خدمات خود از تصویر مهمانداران خانم در حین پذیرایی از مسافران و یا حضور در محیط شغلی مربوطه استفاده می کنند که تقریبا به یک موضوع عرفی تبدیل شده اما اینکه تنها به نمای بسته چهره یک خانم آنهم بر روی تابلوی بزرگ «سر در» شرکت هواپیمایی اکتفا شود قدری غیر معمول به نظر می رسد.  

یکی از نکات مهمی که در بحث حضور مجموعه های تجاری و اداری در بافت محلات باید به جد مورد توجه واقع شود، رعایت یک سری هنجارهای عرفی است که هنوز در بسیاری از محلات مورد توجه اهالی محل واقع است. شاید اگر این تصویر به جای محله در یکی از میادین بزرگ شهر نصب می شد آنقدر عجیب به نظر نمی رسید اما نمایش آن در بطن محله کوی بیمه طبعا نمی تواند الگو سازی مناسبی برای خانواده ها و فرزندان آنها محسوب شود. موضوعی که طبیعتا حضور جدی نهادهای مدیریت شهری و مردمی را طلب می کند.

در ادامه تصویر تبلیغاتی یکی از شرکت های هواپیمایی بین المللی آنهم با حضور بانوی مهماندار قابل توجه است.       

منتشر شده در چهارشنبه 4 مهر 1397       کد خبر : 8322
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح