روزهای پس از آقای مدیر عامل در بلوک A3 فرا رسیدند

روزهای پس از آقای مدیر عامل در بلوک A3 فرا رسیدند

پس از یک سلسله فعالیت و پیگیری های گسترده توسط شورای مالکین بلوک A3 در شهرک اکباتان، مدیر عامل این مجموعه امورات اجرایی را به نفر جانشین خود سپرد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، مدیر عامل بلوک A3 هفته ها بود که استعفای خود را به رشته تحریر درآورده بود اما کسی جدی نمی گرفت چون در طی 8 سال گذشته به دفعات قلمِ «رفتن» بر روی کاغذ می چرخید اما در نهایت تصمیم بر «نرفتن» استوار می گشت. حکایتی که این بار کمی متفاوت بود چون شورای مالکین بلوک و جمعی از منتقدین، دیگر قاعده بازی را فرا گرفته بودند و با بهره گیری از همان شیوه ای که همیشه متفرق و در نهایت محکوم به سکوت می شدند، این بار پای به عرصه گذاشته بودند.

در نهایت نیز روز پنجشنبه تغییر و تحولات دفتر اجرایی بلوک A3 به انجام رسید و مردی که در مقام مدیر عامل بارها مشاوره های تأثیر گذار خود را به هیئت مدیره مرکزی، شورایاری اکباتان، تشکلهای اجتماعی و حتی سایر بلوکهای همسایه می داد جای خود را به نفر بعدی سپرد تا همچنان این سخن بسیار گرانقدر به ذهن خطور کند چونانکه می گوید: «نردبان این جهان ما و منیست / عاقبت این نردبان افتادنیست»  

اما در این مجال انصاف نیست که تنها به رفتن آقای مدیر عامل اشاره شود چون وی طی سالهای گذشته توانسته بود فعالیت های بسیار مهمی را برای کل موجودیت اکباتان به انجام برساند. او ابتدا با تشکیل «شورای مدیران اجرایی فاز 1 و 3» و سپس با تبدیل آن به «شورای هماهنگی بلوکهای فاز 1 و 3» زنجیره ای قابل تأمل از هیئت مدیره ها و مدیران عامل بلوکهای 2 فاز شهرک اکباتان را گرد هم آورد که از دل تشکل های مذکور نسخه هایی همچون «پروژه فیبر نوری برای کل اکباتان» ترسیم می شد که البته در نهایت به دلیل نداشتن صرفه اقتصادی برای ساکنین اکثرا کارمند یا بازنشسته اکباتانی از دستور کار خارج گردید.  

از سوی دیگر وی با راه اندازی یک گروه تلگرامی که پسوند اکباتان را یدک می کشید اما بیشترین اعضای آن ساکن محدوده دوست داشتنی دشت ورامین بودند هم همیشه در کانون توجهات و البته انتقادات قرار داشت چون بعضا خبر انتصاب یک بخشدار، فرماندار یا مدیر کل در حومه شهر تهران سر از گروه اکباتانی ها در می آورد و در ادامه هم سیل تبریکات از راه می رسیدند.

و در چنین فضایی بود که علامت سوالها همینطور به صورت مداوم در ذهن می چرخید. (تصویر گنجشگها را در ذهن مرور کنید)    

به هر روی حالا شهرک اکباتان قطعا با فقدان یک آقای مدیر عامل مواجه است. مدیر عاملی که بدون قضاوت در باب اهدافش باید اذعان کرد که علاقه ی وافری به «ساختار سازی» داشت. ساختاری که تا برهه ای از زمان واقعا «کارآمد» بود اما از یک جایی به بعد ...  

حالا وی با یک دوراهی بزرگ مواجه است که یا باید در قامت یک مدیر عامل دیگر حتی شاید در خود بلوک  A3بازگردد تا میراث خود را پاسداری نماید یا اینکه تمایلی به باز کردن مجدد کتاب خوانده شده نداشته باشد. موضوعی که طی هفته ها یا ماههای آینده به خوبی مشخص خواهد شد.  

اما در این میان بلوک A3 با چند پرونده مهم مواجه است. از دیه کارگر افغانی بلوک (که بنا بر اعلام غیر قطعی برخی منابع خارج از بلوک پرداخت شده) تا جریمه شهرداری برای درختانی که در A3 از بین رفته اند. به همه اینها ذخیره مالی بلوک را هم اضافه کنید که در شرایط فعلی تعداد قابل توجهی از ساکنین بر مبنای مطالبه گری یا شاید هم کنجکاوری از عدد موجود در آن تلاشی بسیار به خرج می دهند.  

منتشر شده در شنبه 7 مهر 1397       کد خبر : 8331
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح