مباحث جدی در خصوص احداث سالن کنسرت در مگامال

مباحث جدی در خصوص احداث سالن کنسرت در مگامال

این روزها صحبت های کاملا جدی از احتمال انعقاد احداث سالن اجرای کنسرت در مجموعه مگامال شهرک اکباتان به گوش می رسد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، حدود 7 ماه پیش گزارشی در 4 اکباتان منتشر شد با عنوان «خواب جدید برای فاز 2، این بار سالن «کنسرت» (اینجا را بخوانید) در این گزارش آمده بود: «با پیگیری هایی که از صحبت های مستند افراد مسوول و دست اندکار به دست آمده مشخص گردیده که طرح هایی برای ایجاد یک «کنسرت هال» در شهرک اکباتان برنامه ریزی شده است، امری که با شرایط فعلی ترافیک اکباتان مخصوصا در فاز 2 چیزی شبیه به فاجعه می باشد.»

حالا و پس از گذشت این مدت مجدد بحث راه اندازی سالن کنسرت در مگامال سر زبانها افتاده و آنطور که از جانب مدیر عامل مگامال در یک جلسه کاری نقل قول شده «قرارداد احداث این قسمت در حال انعقاد» می باشد. مطلبی که البته پیگیری برای تأیید اظهارات منتسب به یاسر نیازی با عدم پاسخگویی وی مواجه شده است.

طرح احداث سالن کنسرت در مگامال از حدود یکسال پیش و پس از آنکه عملا مگامالی ها از حصول توافق با یک پیمانکار قوی برای راه اندازی مجموعه شهر بازی در محل تعیین شده آن دلسرد شدند بر سر زبانها افتاد و البته در تمام این مدت گروههایی هم از داخل مگامال برای به اجرایی شدن این طرح لابی های خود را به انجام می رساندند.   

یکی از افراد مطلع در امور داخلی مگامال در گفت و گو با 4 اکباتان با اظهار اینکه کمبود شدید منابع مالی برای ادامه پروژه موجب طرح مباحثی همچون فروش ساختمان شرکت نگین و انعقاد قرارداد ساخت سالن کنسرت در مگامال شده است افزود: «مدیریت مگامال در شرایط فعلی تنها به پیشبرد بخش هایی از پروژه آنهم بدون توجه به تبعات جانبی آن می اندیشد. عده ای تنها به دنبال این هستند که بگویند ما کار می کنیم و به همین دلیل در ابتدای تابستان بخش دنیای بانوان را که در زمان مدیریت اسبق (2 دوره قبل) آماده سازی شده بود مجدد افتتاح کردند.»

در هر حال درست است که احداث سالن کنسرت در سالنهایی با ارتفاع سقف 13 متر که پیش از این برای بحث شهر بازی در نظر گرفته شده در ظاهر عاری از مشکل است اما فراموش نکنیم که بعد از حدود 2 سال از افتتاح سالن های سینما هنوز وضعیت مسیر اختصاصی مگامال و پارکینگ های این مجموعه به نتیجه ملموسی نرسیده و بار ترافیکی آن در زندگی روزمره اکباتانی ها کاملا تأثیر گذار است.

یادآوری این مسئله بد نیست که در زمان راه اندازی سالنهای سینما مدیران مگامال وعده می دادند که کار احداث مسیر اختصاصی مگامال تقریبا تمام شده و طی ماههای آتی به بهره بردای خواهد رسید. اما همین بهره برداری که آقایان از آن دم می زدند هنوز بعد از حدود 2 سال به سر انجام نرسیده و حالا طبق مستندات موجود قرار است در صورت افتتاح آن اتومبیل ها مستقیم از اتوبان شهید ستاری (شمال به جنوب) به داخل مگامال وارد شوند اما برای خروج میدان کوچک شهید صارمی در فاز 2 تنها گزینه برای ادامه مسیر تردد آنها خواهد بود. موضوعی که تنها می توان از آن به عنوان یک شوخی تلخ یاد کرد!

منتشر شده در دوشنبه 9 مهر 1397       کد خبر : 8338
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح