مکان سابق انجمن آلزایمر در اکباتان غیر فعال است

مکان سابق انجمن آلزایمر در اکباتان غیر فعال است

پس از احداث ساختمان جدید انجمن آلزایمر در شهرک اکباتان و نقل مکان آلزایمری ها به محل جدید قرار بر این شد تا سوله جنب ساختمان شهرداری ناحیه 6 که قبلا توسط این انجمن مورد استفاده قرار می گرفت به سایر تشکل های اجتماعی فعال در سطح اکباتان واگذار شود، موضوعی که با عدم استقبال از جانب گروههای منتخب مواجه شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 طی ماههای گذشته از شورایاری اکباتان درخواست کرد تا فهرستی از انجمن های اکباتانی دارای مجوز را به شهرداری ارائه دهد تا مقدمات استفاده از فضای سابق انجمن آلزایمر فراهم شود.

پس از چند هفته شهرداری و شورایاری برای حضور 4 تشکل اکباتانی در محل مذکور به توافق رسیدند. این 4 تشکل توسط شورایاری شهرک اکباتان انتخاب و در سوی مقابل مجوزهای قانونی فعالیت آنها توسط شهرداری بررسی شده بود. البته از همان ابتدا هم عده ای معتقد بودند که انجمن های انتخاب شده اسم های دهان پرکنی دارند اما در عمل روزمه کاری چشمگیری ارائه نکرده اند.

اما بعد از فراز و نشیب های صورت گرفته حالا مشخص شده است که تنها یکی ازموسسات منتخب در محل تعیین شده مستقر شده و 3 مجموعه باقی مانده حتی زحمت استفاده از این محل را نیز به خود نداده اند! این در شرایطی است که برخی از تشکلهای مردمی فعال در اکباتان به دلیل هزینه های سنگین اجاره محل، با مشکل عدم توانمندی برای تداوم فعالیت مواجه شده اند.

به هر صورت جای امیدواری وجود دارد که شهرداری ناحیه 6 با توجه به اتمام دوره فعلی شورایاری که حتی شنیده شده هماهنگی هایی برای تحویل مُهر شورایاری اکباتان به ستاد شورایاری ها نیز صورت گرفته، تدبیری مجدد به کار گیرد تا مقدمات استفاده از مکانی که می تواند حلال مشکلات برخی از گروههای اکباتانی باشد فراهم گردد. 

منتشر شده در دوشنبه 9 مهر 1397       کد خبر : 8340
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح