«تابوت درمانی» جنجال یک روانپزشک در اوکراین

«تابوت درمانی» جنجال یک روانپزشک در اوکراین

یک روانپزشک اوکراینی، بیماران خود را در طول فرآیند درمان، زنده دفن می کند تا احساس نشاط و سرزندگی کنند.

«اندرو زِلوِترو» بیماران خود را پیش از دفن کردن، به عنوان جزئی از درمان، درون تابوت قرار می داد.

این روش درمانی عجیب زمانی لو رفت که یک مرد روستایی در جنگلی در نزدیکی «کی یِف» در شمال اوکراین، دوازده قبر و تابوت خالی پیدا کرد و پلیس را در جریان گذاشت.

پلیس به تحقیق پرداخت و از زلوترو بازجویی کرد. او اعتراف کرد، تابوت ها را برای درمان بیماران به کار می گیرد و تاکنون بیش از ده تن را به جنگل برده و دو ساعت در تابوت خوابانده است.

زیلوترو فیلمی هم در فضای مجازی منتشر کرد که در آن یک بیمار روانی درون قبر تازه حفر شده ای قرار گرفته تا درمان شود. یک لوله هم داخل قبر تعبیه کرده تا به بیماران امکان تنفس بدهد.

اندرو با افتخار می گوید: من چند سال پیش، این روش را ابداع کردم و اولین کسی هستم که برای نشاط و سرزندگی این مِتد را استفاده می کند!

یکی از بیماران او می گوید: وقتی از تابوت بیرون اومدم یه آدم دیگه ای شدم، واقعاً حیرت انگیزه!

اما پلیس به این راحتی ها نمی توانست از کنار موضوع بگذرد. آنها به تحقیقات خود ادامه دادند. آیا ممکن است دکتر زلوترو در پوشش این اقدام درمانی عجیب، جنایتی مرتکب شده و با خلق یک روش درمانی نامتعارف سعی در پنهان کردن آن داشته باشد؟!

سخنگوی پلیس می گوید: تا جایی که تحقیقات ما نشان می دهد، بسیاری از شرکت کنندگان در این روش درمانی داوطلبانه و با اراده خود، چنین اقدامی کرده اند و هیچ فردی آسیب ندیده است.

منتشر شده در سه شنبه 17 مهر 1397       کد خبر : 8361
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح