قول همکاری رئیس راهور منطقه 5 در مورد مشکلات ترافیکی اکباتان

قول همکاری رئیس راهور منطقه 5 در مورد مشکلات ترافیکی اکباتان

رئیس راهور منطقه 5 در حاشیه مراسمی که روز گذشته در یکی از مدارس شهرک اکباتان و به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شده بود، سخن از همکاری ویژه در خصوص مشکلات ترافیکی موجود به زبان آورد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، سرهنگ «علی همه خانی» فرمانده راهور منطقه 5 تهران ضمن اشاره به همکاری ویژه با شهرداری ناحیه 6 گفت: هیچ مشکلی برای همکاری با شهرداری ناحیه در خصوص صدور مجوز آسفالت ریزی در معابری که تحت نظارت راهور منطقه 5 می باشد وجود ندارد و به شرط رعایت اصول آیین نامه ای و نقشه ایمنی مورد تأیید آماده خدمت رسانی به ساکنین عزیز ناحیه 6 منطقه 5 هستیم.

وی همچنین در خصوص پارک تعمدی اتومبیل های سواری در انتهای بلوار شهید بوذری فاز یک که منجر به محصور شدن معبر میان بلوک C2 و تصفیه خانه اکباتان به نفع بلوک مورد اشاره می شود هم دستور بررسی داد و افزود: اگر گزارش های مکتوب و تصاویر تخلفات ذکر شده برای ما ارسال شود قطعا با آن برخورد خواهیم کرد.

صحبت های قاطع فرمانده راهور منطقه 5 در خصوص برخی مشکلات موجود در شهرک اکباتان پس از آن مطرح می شود که شنیده هایی در رابطه با عدم صدور مجوز برای آسفالت ریزی در برخی مسیرهای عبوری اتومبیل ها در سطح ناحیه 6 به گوش می رسد که خوشبختانه با صحبت های صریح روز گذشته فرمانده راهور منطقه می توان آنها را غیر واقعی تلقی نمود.  

از طرف دیگر عده ای از ساکنین بلوکهای فاز 1 نسبت به جلوگیری از پارک کنار هم اتومبیل ها (افقی) در مقابل معبری که مابین بلوک C2 و تصفیه خانه اکباتان قرار دارد و عملا این فضا را به نفع بلوک مذکور محصور می نماید، درخواست هایی داشتند که به نظر می رسد با تهیه مستندات لازم همکاری مسوولان راهنمایی و رانندگی منطقه 5 انجام می پذیرد.

منتشر شده در سه شنبه 17 مهر 1397       کد خبر : 8362
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح