کشف یک امضای «اضافه» در مصوبه تکراری امناء اکباتان

کشف یک امضای «اضافه» در مصوبه تکراری امناء اکباتان

طبق اطلاعات بدست آمده در آخرین جلسه برگزار شده امناء شهرک اکباتان به دلیل به حدنصاب رسیدن لازم برای تأیید یک مصوبه جنجالی، امضای یکی از اعضای غائب در پای مصوبه مذکور درج شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، گروه امناء اکباتان متشکل از 13 عضو می باشد که از این جمع 7 عضو شورایاری به همراه نمایندگان نهادهای اجتماعی محلی همچون بسیج، شهرداری، مدارس، هیئت های مذهبی و ... در قالب تصمیمات فرهنگی و اجتماعی محله به بحث و تبادل نظر می پردازند.   

یکی از موضوعاتی که طی 4 سال گذشته مدام در جلسات امناء اکباتان مطرح شده، رأی نیاورده اما بعد از چند ماه مجدد طرح می شود راه اندازی کتابخانه تخصصی در سرای محله اکباتان است. در این فقره موافقان که می گویند ما باید یک کتابخانه تخصصی در اکباتان داشته باشیم اما مخالفان معتقدند که تنها نمی شود با الفاظ بازی کرد و کتابخانه تخصصی الزامات خاص خود مثل کتب مرجع، اینترنت پر سرعت، دسترسی به نشریات علمی روز دنیا و ... را باید به همراه داشته باشد تا عنوان «تخصصی» واقعا برازنده آن باشد. اما در شرایطی که کتابخانه فعلی سرای محله به علت نداشتن بودجه حتی از وجود کتابهای معمولی انتشار یافته در سطح جامعه بی بهره است و همین امر باعث عدم استقبال از فضای قابل توجه اختصاص یافته شده است، صحبت از کتابخانه تخصصی کمی احساسی به نظر می رسد.

اما در این اثناء و طی آخرین جلسه امناء اکباتان برای چند دهمین بار موضوع کتابخانه تخصصی به خواست طیف اکثریت شورایاری مطرح و بازهم رأی لازم به آن داده نشده است اما در کمال تعجب پس از پایان رأی گیری که با عدم تأیید حاضرین همراه بوده طرح فوق در دفتر مصوبات درج و اتفاقا امضاهایی هم برای آن جمع آوری می شود. در ادامه و پس از پیگیری مخالفان راه اندازی کتابخانه تخصصی مشخص می شود که امضای یکی از افراد غائب یعنی نماینده مدارس اکباتان در جلسه به عنوان تأیید در پای صورتجلسه مصوبه درج شده است!  

یکی از اعضای امناء اکباتان که بهتر است نامی از ایشان برده نشود در خصوص اتفاق رخ داده به 4 اکباتان گفت: دقیقا می دانیم چه کسی و آنهم با چه ظاهر موجهی این کار را انجام داده و حتی هدف از انجام آن چه بوده. واقعیت این است که با توجه به نزدیکی به انتخابات شورایاری های شهر تهران دوستان به دنبال این هستند که یک پایگاه ثابت در سرای محله اکباتان به عنوان محل فعالیت های انتخاباتی خود داشته باشند و به همین دلیل برای چندمین بار موضوع کتابخانه تخصصی آنهم در شرایطی که همین الان دوره شورایاری و امناء اکباتان به پایان رسیده و همه ما منتظر نواختن سوت پایان هستیم، به رأی گیری گذاشته می شود!    

آنطور که شنیده شده پس از مشخص شدن ابعاد ماجرا، اداره اجتماعی شهرداری ناحیه 6 بدون سر و صدا مصوبه مورد اشاره در دفتر مصوبات امناء اکباتان را به حالت تقریبا حذف درآورده است.     

منتشر شده در شنبه 21 مهر 1397       کد خبر : 8369
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح