جمع آوری تابلوهای غیر مجاز اصناف در بلوار شهید نفیسی

جمع آوری تابلوهای غیر مجاز اصناف در بلوار شهید نفیسی

طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز در بلوار اصلی شهرک اکباتان توسط عوامل زیباسازی شهرداری ناحیه 6 و با همراهی مأموران کلانتری 135 آزادی به انجام رسید.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در اوایل هفته جاری طرح جمع آوری تابلوهای غیر مجاز اصناف در بلوار شهید نفیسی اکباتان انجام و بر اساس آن شمار قابل توجهی از تابلوهای بدون مجوز که توسط کسبه این خیابان مورد استفاده قرار می گرفتند جمع آوری شدند.

در همین رابطه محمد اسدالهی شهردار ناحیه 6 ضمن بیان مطلب فوق به 4 اکباتان افزود: از مدتها پیش موضوع جمع آوری تابلوهای غیر مجاز را در دستور کار قرار دادیم و بر همین اساس اخطارهای لازم را به صاحبان آنها ابلاغ کردیم اما متأسفانه با بی توجهی کسبه مواجه شدیم و در نهایت مجبور شدیم مستقیما وارد عمل شویم.

شهردار ناحیه 6 همچنین در خصوص نحوه ابلاغ به کسبه نیز گفت: به هر کدام از کسبه ای که از تابلوهای غیر مجاز استفاده کرده بودند 3 مرتبه اخطاریه ابلاغ گردید تا برچیدن موارد غیر مجاز حقوق صنفی سایرین را رعایت کنند اما در عمل واکنشی به این اخطارها صورت نگرفت. در نهایت نیز با همراهی نیروهای کلانتری 135 آزادی تابلوها از فضای غیر مجاز حذف شدند.

اسدالهی در پاسخ به این پرسش که آیا علت برخورد عملی با تابلوهای غیر مجاز تنها عدم دریافت مجوز از شهرداری بوده است نیز اذعان کرد: نه خیلی از این تابلوها مورد شکایت همسایگان این واحدهای صنفی بودند چون بواسطه نصب آنها فضای کسب و کار سایرین تحت الشعاع قرار می گرفت.  

گفتنی است در طرح برخورد با تابلوهای غیر مجاز بلوار شهید نفیسی تابلوهای تعدادی از کسبه مانند رستوران (پیتزا فروشی)، کافه، بستنی فروشی، شرکت هواپیمایی و ... جمع آوری شدند. همچنین به تابلوی یکی از رستوران های این بلوار که طرحی شبیه به تکه ای از «پیتزا» را دارا می باشد اخطار جدی برای جمع آوری داده شده است.  

منتشر شده در دوشنبه 7 آبان 1397       کد خبر : 8428
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح