ساکنین یک بلوک، تماشاگران سرقت «زهوار» پادری ورودی ها!

ساکنین یک بلوک، تماشاگران سرقت «زهوار» پادری ورودی ها!

سرقت به خودی خود موضوع عجیبی نیست چون همیشه اتفاق می افتد اما وقتی «زهوار» پادری در جلوی ورودی های یک بلوک سرقت می شود آنهم در شرایطی ساکنین ورودی ها از جلوی فرد سارق بی تفاوت عبور می کنند دیگر حتما باید تعجب کرد!

به گزارش سایت خبری اکباتان، طی روزهای گذشته «زهوار» پادری هایی که در جلوی برخی ورودی های یک بلوک قرار داشته اند به سرقت رفته است. برخی از ساکنین این ورودی ها علت سرقت های صورت گرفته را جنس زهوارهای سرقتی دانسته اند که به زعم آنها «برنز» بوده و به همین دلیل برای برخی معتادان و افراد معلوم الحال جذابیت داشته است.

اما این سرقتها (البته واقعا اگر بشود عنوان سرقت به آن اطلاق کرد) در حالی صورت گرفته است که فیلمهای ضبط شده توسط دوربین های مداربسته این ورودی ها به وضوح نشان دهنده این است که در هنگام بازکردن این زهوارها افرادی از ساکنین همان ورودی ها از درب ورود و خروج تردد داشته و اتفاقا شاهد تلاش سارقین بوده اند اما با بی تفاوتی و بدون هرگونه پرسشی از کنار آنها عبور کرده اند آنهم در شرایطی که ظاهر افراد سارق نیز به خوبی گویای نوع عمکلرد آنها بوده است!  

طی سالهای اخیر موضوع بی تفاوتی ساکنین بلوکها در شهرک اکباتان و حتی نگهبانان نسبت به رفتارهای برخی افراد غریبه و مشکوک همیشه مورد انتقاد قرار گرفته است اما مثل اینکه همچنان قرار است این موارد تداوم داشته و انگار عده ای تا زمانی که سارقین به داخل منازلشان ورود نکنند، قرار نیست صدایی به اعتراض بلند کنند.

به قول یکی از ساکنین همین بلوک: «شاید برای همسایگانمان سرقت زوار برنزی پادری خیلی حادثه گرانی نباشد ولی نباید فراموشمان شود که اینگونه بی تفاوتی ها میتواند به حوادث به مراتب بدتری منجر شود که بها اش را خود همسایگان خواهند پرداخت!

البته شاید گمان بر این است که تنها وظیفه شان پرداخت شارژ ماهانه است و دیگر هیچ وظیفه ای دیگری بر عهده ندارند!!»

منتشر شده در دوشنبه 21 آبان 1397       کد خبر : 8455
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح