پاسخ های یک عضو هیئت مدیره بازارچه کوثر در فاز 2

پاسخ های یک عضو هیئت مدیره بازارچه کوثر در فاز 2

طی هفته های گذشته برخی از ساکنین بلوکهای فاز 2 در شهرک اکباتان (بالاخص بلوکهای 13 و 15) نسبت به یک سری از رفتارهای برخی کسبه بازارچه کوثر انتقاداتی مطرح کرده بودند و همین موضوع بهانه ای شد برای صحبت با یکی از کسبه این بازارچه.

به گزارش سایت خبری اکباتان یکی از اعضای هیئت مدیره بازارچه کوثر که البته ترجیح داد نامش عنوان نشود در پاسخ به این پرسش که چرا موتورسواران رستورانهای این بازارچه در مسیر جاده سلامت تردد می کنند گفت: نکته مهمی که در این قضیه وجود دارد اینکه همه فکر می کنند فقط پیک های موتوری رستورانهای بازارچه در این مسیر در حال تردد هستند در حالیکه موتورسواران تمام رستورانها و اغذیه فروشی های سراسر اکباتان برای رساندن غذاهای خود در فاز 2 از این مسیر در استفاده می کنند اما متهم همیشگی اصناف این بازارچه هستند. اما با تمام این تفاسیر رستورانهای ما سعی کرده اند پیک های موتوری خود را موظف کنند که در محوطه بازارچه و حتی جاده سلامت با کمترین سرعت ممکن حرکت کنند تا آسیبی به عابرین پیاده نرسد.      

وی همچنین در خصوص نحوه تعامل با همسایگان و عابرین پیاده نیز گفت: باور کنید سعی می کنیم نهایت تعامل را با همسایگان خود داشته باشیم و حتی برای پارک موتورسیکلت ها در مقابل رستورانها و تهیه کنندگان غذا در این بازارچه محل های مشخصی را در نظر گرفته ایم که کمترین مزاحمت ممکن را برای مردم داشته باشد اما بازهم با گله و شکایت عده ای مواجه هستیم و به نظر می رسد برخی از افراد با کلیت وجود این بازارچه مشکل دارند و به هیچوجه خواهان رونق گرفتن آن نیستند.

عضو هیئت مدیره بازارچه کوثر در مورد سر و صدای مشتریان رستورانها بعد از ساعات نیمه شب نیز گفت: این هم یکی دیگر از مشکلات ما است. در حالیکه همه فکر می کنند این افراد مشتریان کسبه بازارچه هستند باید به صراحت اذعان کنم که خود کسبه نیز با حضور این دست افراد که معمولا در محوطه بلوکها تجمع دارند و در ساعات نیمه شب به یکباره وارد محوطه بازارچه می شوند و نظم و آرامش آن را برهم می زنند مشکل دارند. چندی پیش صاحبان یکی از رستورانهای این بازارچه به ما می گفت «خسته شدیم از بس که از ما درخواست ورق آلومینیومی [احتمالا برای مصرف مخدر!] کرده اند و تازه اگر به آنها ندهیم با کارگران ما درگیری راه می اندازند.»

این عضو هیئت مدیره بازارچه کوثر در پایان ضمن خاطر نشان کردن فشار بد اقتصادی بر روی اصناف گفت: وجود این بازارچه با تنوع مغازه هایی که در آن وجود دارد باعث برطرف شدن بخشی از نیازهای روزمره همسایگان شده است و حتی بسیاری از جوانان و خانواده ها دیگر نیاز نیست برای یک رستوران یا یک کافی شاپ به بیرون از اکباتان مراجعه کنند. تنها توقع ما این است که برخی از ساکنین هم قدری تعامل خود را با صاحبان واحدهای تجاری در این بازارچه افزایش دهند.       

منتشر شده در سه شنبه 29 آبان 1397       کد خبر : 8475
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح