سایت «برف روبی» اکباتان در حال راه اندازی / بلوکها مراقب باشند

سایت «برف روبی» اکباتان در حال راه اندازی / بلوکها مراقب باشند

برف سال گذشته شهر تهران هوش و حواس همه را جمع کرده و بر همین اساس برنامه ریزی های اجرایی برای راه اندازی کامل سایت برفی شهرک اکباتان پیش از آغاز فصل زمستان در حال اتمام است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، تا اواسط هفته جاری کار آماده سازی کامل سایت برف روبی ناحیه 6 برای مقابله با بارش های احتمالی برف به پایان خواهد رسید. در این زمینه اطلاعات بدست آمده بیانگر آن است که علاوه بر تأمین نیرو، تجهیزات سخت افزاری مورد نیاز همچون ماشین آلات، ابزارهای مورد نیاز فنی، لوازم امدادی و حتی تهیه لوازم یدکی ماشین آلات نیز در دستور کار قرار گرفته است.

بارش های قابل توجه باران در چند روز گذشته به خوبی نشان داد که به دلیل پیش بینی های صورت گرفته تمهیدات لازم شامل لایروبی و اصلاحات هندسی و اقدامات عمرانی تقریبا به طور کامل در سطح ناحیه 6 منطقه 5 انجام شده. البته در زمانی که فشار آب زیاد شود و نهر کشش نداشته باشد و در برخی مسیرها آب به باند آسفالت جاری بشود احتمال بروز مشکل کاملا محتمل است که در این زمینه نیز استقرار تیمهای مراقبتی در 10 نقطه حادثه خیز محدوده عملا این معضل را برطرف کرده بود.    

همه اینها در حالی اتفاق می افتد که برخی بلوکها هنوز برای وضعیت درختان در فصل سرما کار خاصی را صورت نداده اند و احتمال اینکه در زمستان بازهم شاهد سقوط درختان بر روی خودروها و مسدود شدن مسیرها باشیم وجود دارد.     

منتشر شده در شنبه 3 آذر 1397       کد خبر : 8505
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح