آمار عجیب «آب افتادگی» در فرشهای اکباتانی ها

آمار عجیب «آب افتادگی» در فرشهای اکباتانی ها   

«بیشترین میزان خرابی فرشها به علت «آب افتادگی» در میان مناطق و نواحی شهر تهران متعلق به شهرک اکباتان می باشد که مهمترین علت این مشکل نشتی سیستمهای گرمایشی و سرمایشی در آپارتمانها می باشد.»   

به گزارش سایت خبری اکباتان عبدالمجید غفارزاده مالک و موسس خدمات فرش صمیم با اعلام مطلب فوق افزود: «آب افتادگی ناشی از خرابی تأسیسات در آپارتمانهای اکباتان باعث ضررهای بسیاری به فرشهای ساکنین می شود و در ماه بطور میانگین 20 مورد «آب افتادگی» در فرشهای اکباتانی ها را احیاء می کنیم.»   

غفارزاده همچنین در خصوص چگونگی جلوگیری از این مشکل گفت: «عزیزان باید توجه داشته باشند که در هنگام ترک منزل به دلیل سفر فرشها را از زمین برداشته و بصورت رول بر روی یک سطح بلندتر مانند صندلی بگذارند چون حتی اگر آب افتادگی بصورت قطره ای هم رخ دهد بازهم آسیب دیدگی جدی برای فرشها همراه خواهد داشت.»

وی با بیان اینکه این مشکل بیشتر در فاز یک اکباتان رخ می دهد افزود: برای رفع این مشکلات خدمات ویژه ی ترمیم فرش را برای اکباتان در نظر گرفته ایم که از صفر تا صد مباحث ترمیم و احیا همچون «رنگ دادگی»، «رنگ برداری» و «رفع پوسیدگی» را انجام می دهیم و حتی در مواقع بسیار کمک حال هیئت مدیره بلوکها شده ایم که به سبب خدمات احیای ارائه شده نه تنها از پرداخت خسارت های سنگین معاف شده اند بلکه از بروز اتفاق های ناخوشایندی همچون شکایت نیز جلوگیری شده است.       

موسس برند «صمیم» با بیان اینکه بیش از 40 درصد بازار شستشو و ترمیم فرش اکباتان در اختیار برند «صمیم» قرار دارد گفت: «با وجود فشارهای مالی همچنان در بحث کیفیت مثل گذشته رفتار می کنیم و جالب است بدانید که به غیر از پودر شستشوی «پرسیل» که ساخت کشور آلمان است از هیچ پودر دیگری استفاده نمی کنیم، شاید قیمتش 3 برابر پودرهای دیگر باشد اما در کار شستشو فوق العاده هست. اعتقاد ما این است که در مواقعی که بحران های اقتصادی ایجاد می شوند تنها کسانی می توانند به کار خود ادامه دهند که خدمات ویژه و خاص داشته باشند چون مردم دیگر به هر فرد یا مجموعه ای اعتماد نمی کنند تا پولشان سوخت نشود و یا کالایشان با مشکل مواجه نشود.»   

غفارزاده که دوره های مدیریتی کسب و کار را در کشورهای اروپایی گذرانده است در پایان و در خصوص وضعیت بازار در شرایطی تنگناهای مالی نیز اذعان کرد: در شرایط فعلی تنها باید به دنبال حفظ موقعیت بود و بر همین اساس شعار امسال ما «تمرکز، تعهد و مدیریت و رهبری بازار» است. در همین راستا یکی از مهمترین کارهایی که در واحد خدماتی خود بر خلاف سایر همکاران انجام دادیم حذف رتبه بندی خدمات ارائه شده برای مشتریان است. بر این اساس همه مشتریان ما یک نوع کیفیت «خاص» را از ما دریافت می کنند، همان کیفیتی که تا به امروز صمیم را در شهرک اکباتان، سایر نقاط کشور و حتی خارج از مرزها ماندگار کرده است.  

منتشر شده در پنجشنبه 8 آذر 1397       کد خبر : 8519
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح