تجمع و تهدید افراد معتاد، دلیل نامه اعتراضی کسبه سوپر 2

تجمع و تهدید افراد معتاد، دلیل نامه اعتراضی کسبه سوپر 2

روز گذشته نامه هایی اعتراضی از سوی کسبه و هیئت مدیره «سوپر 2» در فاز یک شهرک اکباتان در اختیار 4 اکباتان قرار گرفت که نشان می داد تجمع افراد معتاد در یکی از واحدهای تجاری این بازارچه چه مشکلاتی را برای همسایه ها و رهگذران ایجاد کرده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، ماجرا از این قرار است که یکی از واحدهای خدماتی در بازارچه دوم تبدیل به محل تجمع جوانان معتاد شده است که از بیرون اکباتان به آنجا مراجعه می کنند. چند شب پیش چند تن از همین جوانان معتاد به سوپر مارکت این بازارچه مراجعه و درخواست جنس آنهم بدون پرداخت پول می کنند که وقتی با ممانعت صاحب مغازه از انجام این کار روبرو می شوند اقدام به فحاشی و تهدید به ضرب و جرح با چاقو می نمایند. طبق اعلام سایر مغازه دارهای این بازارچه افرادی که اقدام به فحاشی و تهدید صاحب سوپر مارکت کرده بودند غیر اکباتانی بوده اند.  

در ادامه و طبق مکتوبات امضاء شده همسایگان و هیئت مدیره بازارچه این افراد اجناس بیرونی سوپرمارکت را به هم ریخته و  با خوشحالی با صاحب مغازه خدماتی خداحافظی می کنند و رو به صاحب سوپر مارکت با صدای بلند می گویند:« آقا بقال، اگه جرأت داری برو شکایت کن!»

این اتفاق در حالی رخ داده است که بارها تذکراتی از طرف هیئت مدیره بازارچه به مستأجر این واحد تجاری و حتی صاحب ملک که طبق اطلاع بدست آمده یک «خانم» می باشند اعلام شده اما در نهایت این روند همچنان ادامه پیدا کرده تا اینکه چند شب پیش حادثه مورد اشاره رخ داده است.

در همین زمینه یکی از ساکنین بلوک کناری بازارچه دوم در خصوص اتفاق رخ داده به 4 اکباتان گفت: «چند مرتبه خودمان به کلانتری اطلاع دادیم که در این مغازه تجمع افراد معتاد صورت می گیرد و یکبار هم که خودم برای انجام کاری به داخ این مغازه مراجعه کردم با چشم خودم دیدم که صاحب مغازه مشغول مصرف شیشه بود و حتی حاضرم این مطلب را در هر محکمه ای که لازم باشد بازگو کنم. متأسفانه تاکنون به رغم همه پیگیری هایی که انجام دادیم این فرد همچنان به اعمال خلاف خود ادامه می دهد.»

این همسایه در پایان همچنین افزود: «معلوم نبود اگر مداخله همسایگان نبود چه بلایی بر سر صاحب سوپر مارکت می آمد. امیدواریم هر چه سریعتر نسبت به برخورد با عامل این اتفاق اقدام لازم صورت گیرد.»

منتشر شده در دوشنبه 12 آذر 1397       کد خبر : 8533
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح