مخالفت با فروش میوه «تره باری» در اطراف مسجد فاز یک

مخالفت با فروش میوه «تره باری» در اطراف مسجد فاز یک

حدود 2 ماه پیش اعلام شد که قرار است در جنب مسجد بعثت واقع در فاز یک شهرک اکباتان فروش میوه به قیمت میادین میوه و تره بار صورت گیرد اما با گذشت مدت زمانی نسبتا طولانی حالا بنا بر اعلام یک فرد مطلع مشخص شده است که با مخالفت برخی افراد این طرح به مرحله اجرا نخواهد رسید.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از چند ماه پیش صحبت هایی به گوش می رسید تا مغازه هایی که در اطراف مسجد بعثت در فاز یک، فروش و عرضه روزانه «میوه» را به انجام می رساندند با یک سری تغییرات ساده میوه را به قیمت بازار میادین میوه و تره بار به مشتریان عرضه کنند. پس از طرح این موضوع پیگیری هایی نیز از جانب برخی افراد نزدیک به مسجد بعثت صورت گرفت تا این اتفاق مثبت با توجه به شرایط اقتصادی مردم به انجام برسد و حتی تلاشها تا جایی پیش رفت که موافقت سازمان میادین میوه و تره بار و شهرداری ناحیه 6 نیز در این خصوص اخذ گردید.

اما از یک جایی به بعد مخالفتها با این طرح که انصافا چندان نمی توان ایراد و اشکالی به آن وارد کرد آغاز شد و در ابتدا شورایاری اکباتان به نوعی مخالفتهای ضمنی خود را با این موضوع ابراز نمود. علت مخالفت شورایاری اکباتان با این مسئله به صورت تلویحی شلوغی محدوده روبروی مسجد عنوان شده بود که البته دلیل اصلی آنهم اعتراض بلوکهای همسایه مسجد به اجرای فروش تره باری میوه و سبزیجات بود.  

پس از مخالفت اولیه شورایاری اکباتان با این طرح که قطعا منافع اقتصادی قابل توجهی را برای ساکنین به همراه داشت خبری عجیب تر منتشر شد که «شخص یا پیمانکاری برای اجاره مغازه های اطراف مسجد و عرضه میوه به قیمت تره بار یافت نمی شود» و به همین دلیل برنامه مذکور هنوز به اجرا نرسیده است!

به هر صورت پس از کش و قوس های فراوان روز گذشته و به نقل از یک فرد مطلع مشخص شد که برخی از اعضای امنای مسجد بعثت به دلیل عدم تمایل به اجرای طرح مذکور جلوی پیاده سازی آن را گرفته اند! البته در خصوص دلایل مخالفت این عده هنوز اطلاع رسانی شفافی صورت نگرفته و مشخص نیست که واقعا شلوغی محوطه روبروی مسجد دلیل این مخالفتها می باشد یا اینکه مواردی دیگر در کار است تا این موضوع به سرانجام نرسد؟

در پایان تنها می توان امیدوار بود که منافع اقتصادی مردم و بالاخص قشر کارمند و بازنشسته بیشتر از هر عامل دیگری مورد توجه عده ای از تصمیم گیرندگان قرار گیرد.

منتشر شده در سه شنبه 18 دي 1397       کد خبر : 8647
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح