نوجوانان کوی بیمه در فینال جشنواره فوتبال محلات غرب تهران

نوجوانان کوی بیمه در فینال جشنواره فوتبال محلات غرب تهران

تیم فوتبال نوجوانان کوی بیمه که با عنوان «آگزای بیمه» در فستیوال فوتبال نوجوانان محلات غرب تهران شرکت کرده موفق به حضور در فینال رقابتها شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان در این رقابتها که با عنوان «فستیوال محله شریف» برگزار می شود 6 تیم فعال در رده سنی نوجوانان از محلات غرب تهران شرکت کرده اند تیم آگزای بیمه موفق شده است در 4 دیدار ابتدایی خود ضمن کسب 3 پیروزی و یک تساوی و با زدن 15 گل و تنها 3 گل خورده به عنوان تیم نخست به فینال رقابتها راه پیدا کند.

طبق اعلام کانال تلگرامی این فستیوال رقابت فینال قرار است روز پنجشنبه میان تیمهای آگزا و هما از منطقه 22 برگزار شود و البته بر اساس اعلام همین کانال احتمال بخت قهرمانی نوجوانان بیمه ای بسیار بیشتر از حریف خواهد بود.

در همین رابطه اشکان زرینه سرمربی نوجوانان بیمه، تیمی که در این فستیوال شرکت کرده و به راحتی 15 گل به تیمهای مقابل زده است محصول حدودا 2 سال استعدادیابی و تمرین با نوجوانان و نونهالان کوی بیمه، شهرک اکباتان، آپادانا و برخی محلات دیگر می باشد که حالا نتیجه این کار پایه ای در عمل مشخص شده است. 

لازم به ذکر است که از سال 95 شورایاری کوی بیمه و در رأس آن مهندس علوی نیا به عنوان دبیر شورایاری برنامه ریزی های منسجمی را برای حمایت از بحث ورزش در ابعاد قهرمانی و همگانی در این محله آغاز کرد و با همراهی های صورت گرفته توسط مدیریت محله کوی بیمه امروز یک تیم قدرتمند از دل استعدادهای موجود برای رقابت حتی در سطح باشگاهی شکل گرفته است.

نکته مهم دیگری که از میان صحبت های سرمربی تیم آگزای بیمه می توان استخراج نمود و باید به آن توجه کرد اینکه با حمایت شورایاری و مدیریت محله کوی بیمه امروز نه تنها نوجوانان و نونهالان این محله بلکه استعدادهای پایه ای در سایر محلات نیز تا حدودی مسیر صحیح و درست را پیدا کرده اند و این مورد بیانگر اهمیت توجه به امر ورزش است که امیدواریم ارکان مدیریتی در سایر محلات همچون شهرک اکباتان نیز بیش از پیش به اهمیت آن واقف شوند.              

منتشر شده در سه شنبه 18 دي 1397       کد خبر : 8649
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح