لزوم برخورد جدی تر با «مواد فروشان» در اکباتان

لزوم برخورد جدی تر با «مواد فروشان» در اکباتان

در نهایت تأسف باید عنوان کرد که شهرک اکباتان به دلیل تراکم جمعیت قابل توجه و بالطبع حضور تعداد قابل توجهی از جوانان یکی از نقاط هدف فروشندگان مواد مخدر در غرب تهران محسوب می شود.   

به گزارش سایت خبری اکباتان، پدیده شوم فروش مواد مخدر در اکباتان مورد تازه و ناشناخته ای نیست و روایت های بسیاری در این رابطه اعم از فعالیت سوداگران بومی و غیر بومی و تلاش مصاعف برای مقابله با آنها وجود دارد که حتما بسیاری از آنها مطلع هستند.

اما موردی که شاید بد نباشد به آن پرداخته شود دور تازه اقدامات خلافکارانه یکی از مواد فروشان در بلوکهای انتهایی فاز 2 اکباتان است که به رغم برخوردهای متعددی که طی ماههای گذشته از طرف عوامل انتظامی با وی صورت گرفته بازهم به اقدمات ناهنجارانه خود ادامه می دهد. آقای «ب» که در حال حاضر ساکن یکی از همین بلوکها می باشد حتی در ساعتهایی از روز و در معرض دید عابرین اقدام به فروش مواد مخدر به نوجوانان و جوانان می نماید و در مواردی کاملا تأسف برانگیز حتی نوجوانان 12 یا 13 ساله به عنوان مشتریان این فرد رویت شده اند.  

بنا بر اطلاعاتی که از برخی ساکنین بلوکهای جنوبی در فاز 2 در اختیار خبرنگار 4 اکباتان قرار داده اند این فرد با سوء استفاده از داشتن یک باب انباری در بلوک خود به کارهای خود ادامه می دهد و حتی برخی همسایگان مدعی هستند که در صورت پیگیری و بازدید از انباری وی می توان سرنخ های خوبی از دزدی های اخیر صورت گرفته در محدوده کسب کرد. (چندی پیش گزارش چند فقره سرقت از کسبه تجاری فاز 2 در سطح عموم مردم منتشر شد.)  

آنطور که از گفته ها و گزارشات برخی ساکنین در فاز 2 مشخص است عملکرد این فرد برای تعداد قابل توجهی از همسایگانش محرز و مشخص است و البته همانطور که اشاره شد به دفعات نیز برخوردهایی با این شخص صورت گرفته اما روند ناهنجاری های وی همچنان ادامه دارد.

به هر صورت مسئله ای که کاملا مشخص است بروز نارضایتی عده ای از ساکنین نسبت به اقدامات این فرد و شماری از دوستانش می باشد که در ساعات تاریکی هوا دور هم جمع می شوند و جا دارد برخوردی قاطع تر با این دست افراد که آرامش ارزشمند موجود را سلب می کنند صورت گیرد.

گفتنی است اطلاعات کامل این نوشته کوتاه اعم از نام و نام خانوادگی، بلوک محل سکونت، محل های تردد این فرد و ... توسط گروهی از ساکنین در اختیار سایت خبری اکباتان قرار گرفته است که بنا بر یک سری ملاحظات فعلا از بیان آنها خودداری اما آمادگی برای قرار دادن در اختیار نهادهای ذیربط وجود دارد. 

منتشر شده در شنبه 22 دي 1397       کد خبر : 8654
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح