ترفند عجیب سازمان مدیریت پسماند برای واحدهای درمانی اکباتان

ترفند عجیب سازمان مدیریت پسماند برای واحدهای درمانی اکباتان    

پیمانکار سازمان مدیریت پسماند در شهرک اکباتان طی اقدامی عجیب و دور از انتظار پسماندهای برخی واحدهای درمانی این محدوده را بیشتر از آنچه که باید اعلام می کنند.

به گزارش سایت خبری اکباتان، طبق اعلام مدیریت یکی از واحدهای آزمایشگاهی در اکباتان عملکرد پیمانکار جمع آوری پسماندهای پزشکی که با این مجموعه در ارتباط است کاملا سلیقه ای، منفعت طلبانه و حتی به دور از رعایت شئونات و نزاکت می باشد.

این فرد در خصوص نحوه تعامل با پیمانکار سازمان مدیریت پسماند (واحد خدمات بیمارستانی) گفت: «ما چند آزمایشگاه در سطح شهر تهران داریم اما شعبه اکباتان ما تنها جایی است که هیچوقت مشخص نیست مسوول جمع آوری پسماند ما چه موقع سر و کله اش پیدا می شود. گاهی 2 بار در یک ماه، گاهی یکبار و گاهی اصلا در طول ماه نمی آیند و به همین دلیل ما همیشه باید آماده باشیم تا در صورت حضور این افراد کار معطل باقی نماند. این در حالی است که در سایر شعبات ما دقیقا روز مراجعه پیمانکار پسماند مشخص است و با یک برخورد خوب و منطقی نسبت به جمع آوری زباله ها اقدام می کنند.»  

مدیریت آزمایشگاه مذکور در پاسخ به اینکه آیا اصلی ترین مشکل موجود مشخص نبودن زمان مراجعه است نیز گفت: «اصلا. ما با این قضیه تقریبا کنار آمده ایم و به نیروهایمان گفتیم که هر موقع آمدند همراهی کنند تا کار به انجام برسد اما اساسی ترین مشکل ما این که همیشه میزان زباله یا پسماند ما 2 یا 3 برابر بیشتر از مقدار موجود محاسبه و رقم آن از ما دریافت می شود.»  

وی در توضیح بیشتر این مورد گفت: « ما یک مخزن 240 لیتری جمع آوری پسماند داریم که گاهی حتی این مخزن بطور کامل پر نمی شود اما با مراجعه متصدی جمع آوری پسماند در فرم مربوطه برای ما 3 عدد مخزن 240 لیتری درج می شود که وقتی هم با اعتراض ما مواجه می شود فرد مراجعه کننده نه تنها برخورد زشتی از خود بروز می دهد بلکه در پاسخ هم می گوید که به شما ارتباطی ندارد!! چندی پیش هنگامیکه یکی از نیروهای ما می خواست خودش تعداد مخزن را در فرم مربوطه وارد کند تا تعداد مخازن چند برابر وارد نشود، مسوول جمع آوری فرم را از زیر دست همکار ما کشیده و گفته است شما چه کاره اید که به فرم دست می زنید؟»

در همین رابطه گفتنی است که سازمان مدیریت پسماند، واحد خدمات بیمارستانی بر اساس میزان مخازنی که از واحدهای درمانی جمع آوری می کند مبالغی را نیز دریافت که به نظر می رسد به این شیوه میزان دریافتی ها افزایش قابل ملاحظه ای پیدا می کنند.

در ادامه تصویر فرم یا کارت کارکرد حمل پسماند پزشکی مراکز بهداشتی و درمانی که در اختیار واحد آزمایشگاهی مذکور قرار دارد آمده است. در این کارت همانطور که مشخص است مقدار مخازن پسماند این آزمایشگاه «3 عدد 240 لیتری» قید شده اما طبق اعلام مدیریت تنها یک مخزن 240 لیتری به بیرون حمل شده است.     

   

منتشر شده در سه شنبه 25 دي 1397       کد خبر : 8675
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح