آمار قابل تأمل دستگیری پیک های غذا در اکباتان و بیمه

آمار قابل تأمل دستگیری پیک های غذا در اکباتان و بیمه

از ابتدای سال جاری بیش از 10 مورد دستگیری پیک های موتوری که در شهرک اکباتان و کوی بیمه به جای رساندن خوراک و غذا اقدامات متخلفانه دیگری به انجام می رسانند صورت گرفته است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، یک فرد مطلع در گفت و گو با «4 اکباتان» ضمن بیان مطلب فوق افزود: «متأسفانه برخی پیکهای موتوری شاغل در رستورانهای اکباتان و بیمه در کنار توزیع غذا اقدام به پخش مواد مخدر می کنند و عملا در پوشش کار موتور سواری بحث فروش مواد مخدر مانند «گل» را نیز پیگیری می کنند.»

وی با بیان اینکه بیش از 10 مورد دستگیری پیک های موتوری رستورانها در طول سال 97 در محدوده بیمه و اکباتان صورت گرفته افزود: «گستردگی تعداد پیک های موتوری و فعالیت تقریبا شبانه روزی این گروه تقریبا کار کنترل آنها را بسیار مشکل می کند اما با برنامه ریرزی های صورت گرفته به صورت مداوم کار نظارت و بازرسی بر فعالیت آنها انجام می گیرد.»

فرد مطلع در پایان خاطر نشان کرد: «مدیران رستورانها و صاحبان اغذیه فروشی های محدوده باید نظارت بیشتری بر روی عملکرد نیروهای خود داشته باشند چون قطعا از نحوه کارکردن فرد موتور سواری مشخص می شود که واقعا به دنبال انجام وظائف محوله است یا برنامه های دیگری در سر دارد. اگر بکارگیری نیروهای سالم و نظارت بر آنها در خود مجموعه به انجام برسد قطعا می توان به کاهش اینگونه جرائم امیدواری بیشتری داشت.»

درصد بالایی از پیک های موتوری فعال در سطح شهرک اکباتان و کوی بیمه بچه های شهرستانی کوچ کرده و اتفاقا متولد یکی از استانهای مشخص کشور هستند. در این زمینه گفتنی است که برخی از مدیران رستورانها به دلیل عدم پرداخت بموقع تعهدات مالی خود توانایی نظارت و برخورد آنچنانی با موتورسواران خود را دارا نمی باشند. از طرف دیگر همشهری بودن برخی از آنها و وجود گرایش های قومی تا حدودی کار را برای برخوردهای جدی سخت کرده است.

البته هیچکدام از موارد ذکر شده نمی تواند سرپوشی بر بی توجهی به عملکرد زیر مجموعه ها محسوب شود و قطعا باید با نظارت بیشتر بستر ایجاد جرم را به حداقل ممکن رساند.      

منتشر شده در دوشنبه 1 بهمن 1397       کد خبر : 8690
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح