خبر فوری/ شهردار پرتلاش ناحیه 6 رفت

خبر فوری/ شهردار پرتلاش ناحیه 6 رفت

از حوالی ساعت 9.30 امروز (سه شنبه) مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید ناحیه 6 منطقه 5 در ساختمان شهرداری واقع میدان بسیج شهرک اکباتان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، از مدتها پیش زمزمه های جا به جای برخی شهرداران نواحی در سطح منطقه 5 به گوش می رسید تا اینکه صبح امروز و بنا بر اعلام رسمی «روابط عمومی شهرداری منطقه 5» پروسه تغییر 4 شهردار نواحی یک، دو، چهار و شش آغاز و بر همین اساس محمد اسدالهی شهردار سابق ناحیه 6 مسوولیت خود را به فرد جدید واگذار نمود.

طبق اطلاعات بدست نفر جایگزین اسدالهی «رضا علی زمانی» می باشد که از شهرداری منطقه 2 به منطقه 5 منتقل و به عنوان شهردار ناحیه 6 مشغول به کار شده است.

محمد اسدالهی چهارشنبه 22 اردیبهشت سال 95 و پس از بروز حاشیه های عجیب و دامنه داری که توسط شهردار اسبق ناحیه 6 ایجاد شده بود به از مقام قائم شهردار ناحیه به سمت «سرپرست» شهرداری ناحیه 6 منصوب و پس از طی مدتی حکم شهرداری وی صادر شد.

وی در طول دو سال و نیم حضور خود در مقام نفر اول مدیریت شهری در ناحیه 6 منطقه 5 شهر تهران تلاشهایی گسترده ای از خود به نمایش گذاشت که قطعا اثرات مثبت آنها تا سالها برای ساکنین قابل مشاهده و لمس خواهد بود.

طبق حکم جدیدی که شهردار منطقه 5 رجبعلی خسرو آبادی برای محمد اسدالهی صادر کرده وی را در مقام شهردار ناحیه 2 منطقه 5 (محدوده ی کن) که بدون شک یک محدوده مهم برای شهرداری منطقه محسوب می شود به کارگیری نموده است.

منتشر شده در سه شنبه 2 بهمن 1397       کد خبر : 8697
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح