تکنسین اورژانس در اکباتان با «بیل» مورد ضرب و شتم قرار گرفت

تکنسین اورژانس در اکباتان با «بیل» مورد ضرب و شتم قرار گرفت

رئیس اورژانس تهران از ضرب و شتم تکنسین اورژانس توسط پدر بیمار به دلیل نامشخص در شهرک اکباتان خبر داد.

به گزارش سایت خبری اکباتان و به نقل از رکنا، دکتر پیمان صابریان با بیان اینکه ظهر دیروز (سه شنبه) یکی از تکنسین های موتورلانس اورژانس تهران توسط همراه بیمار که پدر وی بود مصدوم شده است، گفت: طی تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ بلافاصله یک دستگاه موتورلانس به شهرک اکباتان اعزام و فرد بیمار توسط تکنسین اورژانس مورد اقدامات اولیه درمانی قرار گرفت.

رئیس اورژانس تهران افزود: پس از اقدامات اولیه تکنسین موتورلانس جهت انتقال بیمار به بیمارستان درخواست آمبولانس می کند که در این فاصله پدر بیمار ناگهان تکنسین را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار می دهد، البته کار به همین جا ختم نمی شود و پدر بیمار ناگهان با بیل به دنبال وی می کند و تکنسین اورژانس را از ناحیه قفسه سینه نیز مصدوم می کند.

صابریان ادامه داد: به محض اطلاع مرکز از این حادثه، خودروی آمبولانس دوم به محل تصادف اعزام می شود تا علاوه بر بیمار حاضر در آمبولانس، تکنسین مصدوم نیز انتقال پیدا کند.

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: اعلام شکایت از فرد ضارب انجام شده و به طور حتم اورژانس تهران پیگیر این موضوع خواهد بود.

طبق اطلاعات بدست آمده «4 اکباتان» حادثه تأسف برانگیز در فاز سه اکباتان بوده و البته تلاش برخی افراد ساکنین این بلوک برای گرفتن رضایت از تکنسین اورژانس به نتیجه نرسیده و پرونده راهی مراجع قضایی شده است.  

منتشر شده در سه شنبه 2 بهمن 1397       کد خبر : 8699
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح