باشگاه پاس بی سر و صدا «مغازه» اضافه کرده!؟

باشگاه پاس بی سر و صدا «مغازه» اضافه کرده!؟

در عکسهایی که از ضلع غربی باشگاه پاس قوامین واقع در شهرک اکباتان تهیه شده به وضوح مشخص است که در یک قسمت از دیوارها به تازگی کرکره ی اتوماتیک نصب شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، در هفته های اخیر وقتی در مسیر جنوب به شمال بلوار شهید بوذری حرکت می کنید کمی بعد از تقاطع خیابان شهید حنانی بخشی از دیوار باشگاه پاس را خواهید دید که اخیرا درب لنگه ای فلزی که تنها برای تردد افراد استفاده می شد حالا جای خود را به کرکره ی اتوماتیک داده است که با توجه به ابعاد و اندازه اش می توان نتیجه گرفت که در پشت آن تغییر و تحولاتی در حال انجام است.

بررسی ها نشان می دهد که پیش از این همانطور که اشاره شد به جای کرکره فعلی یک درب لنگه ای وجود داشت که پس از ورود راهرویی به آن متصل و پس از طی آن در نهایت مسیر به یک رستوران ختم  می شد و حالا طبق ادعای افراد مطلع راهروی مورد اشاره حذف و مستقیما پس از کرکره اتوماتیک تازه نصب شده فضای جدیدی پیش روی افراد قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که در این مجال به قطعیت نمی توان ادعاهای موجود مبنی بر خرابی راهرو و ایجاد یک فضای جدید را تأیید نمود و لازم است مدیران باشگاه پاس قوامین در این زمینه پاسخگو باشند اما چیزی که مشخص و واضح است به کارگیری یک درب کرکره ای است که طبعا بی دلیل به کار گرفته نشده است.  

در همین زمینه تماسهای روز گذشته با سرهنگ سلیمانی مدیریت باشگاه پاس بی نتیجه بوده و ایشان فعلا تصمیمی برای توضیح بیشتر در این زمینه ندارند.

لازم به یادآوری است که طی سالهای گذشته در حاشیه ضلع شرقی باشگاه پاس که خیابان ورزش می باشد طیف متنوعی از مغازه های خدماتی اعم از کافی شاپ، آرایشگاه مردانه و ... که متعلق به این باشگاه ورزشی می باشند ایجاد و در حال فعالیت هستند و اگر تلاشها در جهت ایجاد یک مغازه در قسمت غربی باشگاه هم صورت گرفته باشد آنوقت می توان نتیجه گرفت که باشگاه پاس قوامین در حال گسترش فضاهای تجاری خود در سایر فضاهای متعلق به خود می باشد.

متأسفانه طی 4 سال گذشته ارتباط شورایارای شهرک اکباتان با مجموعه فرهنگی ورزشی پاس تنها معطوف به گرفتن کارتهای تخفیف از اماکن ورزشی این مجموعه بوده است که البته در این مورد نیز موفقیت آنچنانی نصیب شورانشینان اکباتانی نشده است.  

به هر صورت «4 اکباتان» با هدف انجام رسالت رسانه ای خود مورد مذکور را منعکس و طی روزهای آینده نیز پیگیری های بیشتری در این خصوص صورت خواهد گرفت. 

منتشر شده در يكشنبه 14 بهمن 1397       کد خبر : 8745
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح