نمایشگاه نقاشی در اولین سالن چند منظوره فاز 2

نمایشگاه نقاشی در اولین سالن چند منظوره فاز 2

بسیاری از بلوکهای شهرک اکباتان به منظور برگزاری جلسات مجامع و فعالیت هایی مرتبط اقدام به احداث سالن اجتماعات اختصاصی در فضای مشاعات نموده اند اما قضیه در مورد یکی از بلوکها در فاز 2 تا حدود زیادی متفاوت است چون این بار سالن اجتماعات معمولی تبدیل به یک سالن فرهنگی چند منظوره شده است.

به گزارش سایت خبری اکباتان، با تلاش هیئت مدیره بلوک 16 روز گذشته اولین نمایشگاه نقاشی در سالن چند منظوره این بلوک راه اندازی شد. نمایشگاه مذکور که با تلاش یکی از ساکنین همین بلوک به مرحله اجرا رسیده است با نام «نمایشگاه نقاشی آبرنگ گروه ژیوار» از روز جمعه کار خود را آغاز کرده و تا پایان روز شنبه پذیران بازدیدکنندگان خواهد بود.

همانطور که در سطور بالا عنوان شد هیئت مدیره بلوک 16 با بهره گیری از یک گروه متخصص در امر طراحی دکوراسیون امکانات سخت افزاری همچون پوشش عایق صوتی، سیستم صوتی کارآمد، ویدئو پروژکشن و تجهیزات ضبط صدا و تصویر را برای سالن اجتماعات خود فراهم نموده است. در کنار امکانات اشاره شده پیش بینی هایی نیز صورت گرفته است که فرصت نمایش آثار هنرهای تجسمی را فراهم می سازد و همه اینها در نهایت موجب بهره مندی از یک سالن فرهنگی چند منظوره در فاز 2 اکباتان شده است که علاوه بر جلسات درون بلوکی برخی نشست های فرهنگی را نیز میزبانی می کند.

منتشر شده در شنبه 27 بهمن 1397       کد خبر : 8788
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح