رکورد اجاره یک واحد مغازه در اکباتان شکست!

رکورد اجاره یک واحد مغازه در اکباتان شکست!

طی روزهای گذشته مغازه ای که چند ماهی از خالی بودن آن می گذشت در نهایت با اجاره چند ده میلیون تومانی به مستأجر جدید واگذار شد.

به گزارش سایت خبری اکباتان، یکی از واحدهای تجاری نسبتا قدیمی در بلوار اصلی شهرک اکباتان توانست با مبلغ ماهانه ای بیش از 30 میلیون تومان تحت اجاره یک شخص حقیقی درآید. این رقم در حالی از مستأجر جدید دریافت می شود که مستأجر قبلی این واحد تجاری رقمی در حدود 27 میلیون تومان را بصورت ماهیانه پرداخت می کرد که با درخواست جدید صاحبخانه مبنی بر پرداخت 32 میلیون تومان در ماه نتوانست کنار بیاید و مجبور به تخلیه شد. حالا پس از چند ماه بالاخره یک نفر حاضر شد با رقمی بیش از 30 میلیون تومان در ماه این مکان را اجاره نماید.

لازم به ذکر است اجاره واحدهای تجاری در داخل شهرک اکباتان و حتی بلوار اصلی شهید نفیسی در حد مبالغی به مراتب پایین از اعداد ذکر شده می باشد و تنها بانکها و برخی رستورانهای برند در این راسته توانایی پرداخت چنین مبالغی را دارا می باشند. به همین دلیل به نظر می رسد عدد پرداخت شده برای این واحد تجاری به یک نوعی «رکوردشکنی» در پرداخت اجاره بهای ماهیانه برای یک محل تجاری از نوع «مغازه» محسوب می شود.       

دیگر نیاز به توضیح نیست که هزینه جا و مکان ارتباط مستقیم با قیمت تمام شده کالا و خدمات برای مشتریان و مصرف کنندگان دارد و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا گردانندگان این واحد تجاری با توجه به سطح توان اقتصادی مردم اکباتان و بیمه تا چه می توانند به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند؟

منتشر شده در پنجشنبه 9 اسفند 1397       کد خبر : 8797
آخرین اخبار
کلیه حقوق مادی و معنوی این وب‌سایت محفوظ می‌باشد.
طراحی وب سایت : ایران طراح